Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

افزایش تولید بدون ارتقا کیفیت برایمان بی معناست سبحانی مدیر عامل فولاد مبارکه در سخنانی گفت: از آنجا که در ارزیابی خارجی، فولاد مبارکه با شرکت های خارجی مقایسه می شود، همۀ مدیران و مسئولان واحدها باید ضمن اطلاع رسانی کافی در این خصوص، نقاط قوت و قابل بهبود شرکت را به صورت مدون تهیه نمایند تا بتوانیم با همزبانی گزارش خوبی را ارائه کنیم. او گفت: بی توجهی به کیفیت، علیرغم افزایش تولید به شدت بر سودآوری شرکت تأثیر خواهد گذاشت...

مدیر عامل فولاد مبارکه: به رکوردهای جدیدی دست یافتیم / با شرکت های خارجی مقایسه می شویم

بورس24 : مدیر عامل فولاد مبارکه در سخنانی از موفقیت‌ های کسب شده در تولید ۱۱۸ذوب و سایر افتخارات کارکنان گفت و تصریح کرد: دستیابی به رکوردهای جدید در جای خود با ارزش و مفید است.

وی افزود: در واقع افزایش کمی تولید بدون افزایش کیفی و کاهش ضایعات معنا و مفهوم ندارد. او ادامه داد: این دو مقوله را باید با همدیگر در نظر گرفت؛ زیرا بی توجهی به کیفیت، علیرغم افزایش تولید به شدت بر سودآوری شرکت تأثیر خواهد گذاشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص ارزیابی خارجی پیش روی فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: از آنجا که در ارزیابی خارجی، فولاد مبارکه با شرکت های خارجی مقایسه می شود، همۀ مدیران و مسئولان واحدها باید ضمن اطلاع رسانی کافی در این خصوص، نقاط قوت و قابل بهبود شرکت را به صورت مدون تهیه نمایند تا بتوانیم با همزبانی گزارش خوبی را ارائه کنیم.

سبحانی در همین خصوص ادامه داد: در فرایند انجام ارزیابی نقاط ضعف و قدرت شرکت مطرح و تجاربی در این مسیر منتقل می شود. ضمن اینکه بهبود مستمر و کسب جایگاهی بهتر برای سرآمدی شرکت از دیگر دستاوردهای این فرایند خواهد بود.

مدیر عامل فولاد مبارکه ۴ مهر۱۳۷۰، سالروز تولید اولین محصول در ریخته گری مداوم شرکت را به همۀ همکاران تبریک گفت و افزود: همواره تأکید شده است که کار ایمن سرلوحۀ همۀ فعالیت های سازمان است؛ از این رو همۀ کارکنان باید در رعایت مسائل ایمنی و بازنگری دستورالعمل های مربوط به آن و همچنین آموزش و انتقال تجارب به کارکنان جدید، مسئولیت پذیر باشند.

منبع: عصر ایران 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24