Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

در تلاشیم تا سیستم نرم افزاری شرکت بورس را ارتقا دهیم که پیرو آن باگ های موجود در سیستم حذف شده و معاملات آسان تر انجام پذیرد.

مدیرعامل شرکت بورس: توقف نمادهای بانکی ربطی به IFRS ندارد

بورس24 : شرکت بورس تهران درتلاش است تا نمادهای معاملاتی مربوط به این شرکت، شامل «بورس»، «کبورس» و «نبورس» را تجمیع نماید. درخواست ها در این خصوص نیز داده شده و باید موافقت های مورد نظر صورت گیرد. لازم به ذکر است که ساختمان این شرکت واقع در سعادت آباد در مراحل پایانی خود قرار دارد. تصمیم شرکت بورس برای این ساختمان هنوز مشخص نیست و پس از تکمیل 100 درصدی درباره آن تصمیم گیری خواهد شد. به نظر می رسد این مجموعه نیز خواهان بازگشایی نمادهای متوقف است. البته مقام نظارتی یعنی سازمان در این باره تصمیم نهایی را می گیرد.

حسن قالیباف اصل مدیرعامل شرکت بورس تهران در گفتگو با بورس24 در خصوص عدم بازگشایی نمادها گفت: نمادهای متوقف شده به دستور سازمان بورس بوده و شرکت بورس تنها می تواند درخواست سهامداران مبنی بر بازگشایی نمادها را به گوش این سازمان برساند. مطمئنا زمانی که اطلاعات شرکت ها تکمیل و مورد تایید سازمان بورس باشد این نمادهای متوقف نیز باز خواهد شد.

وی ادامه داد: شرکت بورس نیز با متوقف شدن طولانی مدت نمادها موافق نیست اما هر آن چه لازم است نظر سازمان بورس در این باره است. ما تلاش می کنیم تا سیستمی را راه اندازی نماییم که از توقف طولانی مدت نمادها جلوگیری شود؛ اما همان طور که گفته شده سازمان بورس باید در این باره تایید نهایی را بدهد.

وی افزود: سهامداران باید منتظر بمانند تا شرکت های مورد توقف اطلاعات مورد نیاز سازمان را به این نهاد نظارتی تحویل دهند. ما نیز مطابق با وظایف خود پیرو این موضوع خواهیم بود.

وی درباره اصلاح سیستم نرم افزاری معاملات بورس بیان داشت: در تلاشیم تا سیستم نرم افزاری شرکت بورس را ارتقا دهیم که پیرو آن باگ های موجود در سیستم حذف شده و معاملات آسان تر انجام پذیرد.

وی خبر داد: شرکت بورس در تلاش است تا بتواند با بورس های بین المللی نیز ارتباط برقرار کند و بورس تهران نیز به یک بورس بین المللی تبدیل شود.

قالیباف گفت: تجمیع نمادهای بورسی کبورس و نبورس نیز جزو خواسته های شرکت بوده و پیگیری ها در این خصوص در حال انجام است. ما خواهان این موضوع بوده و پیگیری های ما در این خصوص نیز ادامه دارد. نامه های مربوطه و لازمه به سازمان بورس نیز ارسال شده است؛ تا توافقات این سازمان نیز مورد توجه قرار گیرد.

وی درباره توقف نمادهای بانکی گفت: توقف نمادهای بانکی ربطی به رعایت یا عدم رعایت استانداردهای بین المللی ندارد. یعنی ما نباید دلیل این عدم بازگشایی یا متوقف شدن نماد را به استانداردهای IFRS مربوط بدانیم.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24