Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

آنچه به جایی نرسد، فریاد است! حدود ۶٠٠ نیروی شرکتی ترویجگر بانک صادرات که از ابتدای مهر ماه از کار اخراج شده اند، دیروز (اول آبان) مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند و رسیدگی فوری به وضعیت شغلی خود را خواستار شدند. بانک صادرات تاکید کرده است، «قراردادهای کاری منعقد شده بین این شرکت و این افراد به هیچ وجه تضمین کننده الزام به تمدید پس از پایان طرح یا با شرط استخدام در بانک نیست و این بانک نسبت به آنها هیچ گونه تعهد خدمتی و استخدامی ندارد...!

پاسخ بانک صادرات به چرایی اخراج حدود ۶٠٠ نیروی شرکتی: هیچ کدام با ما که قرارداد استخدامی نداشتند، کی گفته کارمند ما بودند؟! / بانک صادرات هیچ گونه تعهدی در برابر آنها ندارد!

بورس24 : حدود 600 نیروی شرکتی ترویج گر بانک صادرات که از ابتدای مهر ماه از کار اخراج شده اند، دیروز (اول آبان) مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند و رسیدگی فوری به وضعیت شغلی خود را خواستار شدند. 

در این پیوند، روابط عمومی بانک صادرات ایران در اطلاعیه ای که امروز (سه شنبه) منتشر کرد، توضیح داد: هیچ یک از این ترویج‌ گران با بانک صادرات ایران قرارداد استخدامی نداشته و طرف قرارداد شرکت گسترش انفورماتیک ایران بوده اند.

در این اطلاعیه آمده است: هیچ یک از ترویج گران اخراج نشده اند، بلکه شرکت یاد شده به منظور انجام خدمات موضوع قرارداد منعقده با بانک و متناسب با مدت آن و به صورت موقت، برخی افراد را به خدمت گرفته بود که با خاتمه قرارداد اصلی و قراردادهای کار یاد شده، با این افراد تسویه حساب کرده است.

بانک صادرات تاکید کرده است «قراردادهای کاری منعقد شده بین این شرکت و این افراد به هیچ وجه تضمین کننده الزام به تمدید پس از پایان طرح یا با شرط استخدام در بانک نیست و این بانک نسبت به آنها هیچ گونه تعهد خدمتی و استخدامی ندارد».

منبع: ایرنا 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24