Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

فعلا برنامه واگذاری نداریم چرا که قیمت سهام زیر ارزش اسمی است و سال گذشته مجبور شدیم بین بد و بدتر، فروش سهام را انتخاب کنیم. در حال حاضر به دنبال فروش نیستیم.

استراتژی فرهنگیان در ذوب آهن اعلام شد/ ماندگاری تا عبور سهم از قیمت اسمی

بورس24 : صندوق ذخیره فرهنگیان از حقوقی های سرشناس بازار سرمایه است. این صندوق سهامدار عمده دو شرکت مورد توجه و پرنوسان ذوب آهن و ماشین سازی اراک است و به همین دلیل فعالیت های آن، همیشه مورد توجه سهامداران قرار گرفته است. ارزش دارایی های صندوق بیش از ۵۰۰۰ میلیارد تومان برآورد می شود.

مهدی نیکدل مدیرعامل جدید صندوق فرهنگیان در حاشیه کیش اینوکس به خبرنگار بورس24 گفت: شرکت‌های هلدینگ پترو فرهنگ، پتروشیمی مروارید، بیمه معلم و شرکت بازرسی و مهندسی صنعتی ایران به زودی در بورس و فرابورس عرضه خواهند شد.

این مقام مسئول در خصوص فروش ذوب‌آهن گفت: سال گذشته ما مجبور شدیم و با توجه به اینکه در مضیقه بودیم این شرکت را واگذار کردیم اما فعلا برنامه واگذاری نداریم چرا که قیمت سهام زیر ارزش اسمی است و سال گذشته مجبور شدیم بین بد و بدتر، فروش سهام را انتخاب کنیم. در حال حاضر به دنبال فروش نیستیم.

وی در خصوص شرکت ماشین سازی اراک هم گفت: در حال حاضر پروژه‌های این شرکت در دست اقدام است که به سرعت روی قیمت سهام این شرکت تاثیرگذار است. از جمله پروژه‌هایی در عمان و عراق که هنوز قطعی نشده است و در صورت قطعی شدن اطلاع رسانی خواهد شد. در سیاست صندوق فرهنگیان سهامداری و بنگاهداری نیست بلکه هر زمان شرکت شرایط مناسبی داشته باشد در هر مقطعی سهم را واگذار می کنیم.

نیکدل در خصوص بانک سرمایه گفت: نمی‌توانیم بگوییم که بانک سرمایه وضعیت مناسبی دارد اما این را هم نمی‌توانیم بگوییم که فقط این بانک دچار مشکل شده. طبق آماری که دارم همه بانک ها دچار مشکل هستند. همچنین در مورد اینکه بگوییم این شرکت ورشکست شده و یا برنامه ادغام وجود دارد، صحبت های انحرافی است. به هرحال قصد فروش بانک سرمایه را داریم که با درآمد آن سهام دیگر خریداری نماییم که حاشیه سود بیشتری داشته باشد. در حال حاضر بیشترین هجمه ها از مجلس و سایر نهادها به ما به دلیل وجود یک بدهکار عمده است که به همه بانکهای کشور بدهکار هستند و این موضوع فقط مختص به بانک سرمایه نیست.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24