Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

هندی ها به قیر و محصولات ساختمانی نیاز مبرم دارند / یکسری واسطه‌ های غیر ضروری هم وجود دارند که... مدیر عامل بورس کالای ایران در سخنان گفت: با توجه به این‌که در حوزه قیر جزء صادر کنندگان برتر هستیم، یکی از بازارهای هدف ما را هند تشکیل می‌ دهد که برای همکاری بلند مدت باید زیر ساخت‌ های لازم فراهم شود...

لزوم همکاری بلند مدت تهران و دهلی نو از دریچه بورس های کالایی از نگاه سلطانی نژاد

بورس24 : مدیر عامل بورس کالای ایران گفت: با توجه به این‌ که در حوزه قیر جزء صادر کنندگان برتر هستیم یکی از بازارهای هدف ما را هند تشکیل می‌ دهد که برای همکاری بلند مدت باید زیر ساخت‌ های لازم فراهم شود.

چند روز پیش تفاهم نامه همکاری میان بورس کالای ایران و بورس کالایی و مشتقه ملی هند در حاشیه کیش اینوکس ۲۰۱۷ در حالی به امضا رسید که برای نخستین بار یک هزار تن قیر تولیدی شرکت نفت جی از طریق وب سرویسی که مقدمه راه اندازی سکوی مشترک معاملاتی بین دو بورس است، مورد مبادله قرار گرفت.

در همین رابطه حامد سلطانی نژاددر خصوص جزییات بیشتر این تفاهم نامه اظهار داشت:پیرو مذاکرات سازمان بورس و اوراق بهادار ایران با سازمان بورس هند در مورد همکاری‌ های فی ما بین در واقع محتمل‌ ترین و بهترین راه برای همکاری،حوزه کالایی مد نظر قرار گرفت؛ به هر حال در حوزه تجارت کالا حجم فعالیت خوبی داریم،اما این حوزه از یک چالش‌ هایی همچون کیفیت کالا، ارتباط مستقیم تولید کنندگان هندی با مصرف کنندگان ایرانی و بالعکسرنج می‌ برد.

مدیر عامل بورس کالای ایران افزود: دولت هند بودجه کلانی را برای پروژه‌ های ساختمانی زیادی به‌ ویژه اماکن عمومی،ساخت راه و حمل و نقل در بورس هند اختصاص داده کهبه قیر و محصولات ساختمانی جزء ضروریات و نیاز مبرم این کشور است.

این مقام مسئول با تاکید بر این‌ که ایران در حوزه قیر جزء صادر کنندگان برتر محسوب می‌ شود، تصریح کرد: یکی از بازارهای ما راهند تشکیل می‌ دهد، البته یکسری واسطه‌ های غیر ضروری وجود دارند که تجارت را دست‌ خوش تحول می‌ کنند؛ از این رو ورود بورس کالاکمیت و کیفیت محصول را تضمینو سبب همکاری بلند مدت تهران و دهلی نو در این عرصه خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: البته شروع این همکاری نیازمند زمان استتا بتوانیم زیر ساخت‌ های لازم را برای خرید کالا فراهم کنیمو با خالص سازی حساب‌ ها بتوانیم حداقل جا به‌ جایی پول را برای دو کشور داشته باشیم.

منبع: اقتصادآنلاین

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24