Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

عباس نعیمی جانشین مدیرعامل و معاون امور شرکت های شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی در گفت و گو با بورس ٢۴ در خصوص برنامه واگذاری «وتوسم» بیان داشت: شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی در نظر دارد تا بلوک «وتوسم» خود را از طریق بازار سرمایه به صورت نقدی یا قسطی و یکجا به فروش برساند.در همین راستا جلسه ای با حدود ۴٠٠ حقوقی فعال در بازار سرمایه ، روز شنبه ١١ آذر ماه برگزار خواهد شد تا از جذابیت ها و قابلیت های این بلوک و شرکت سخن گفته شود، این جلسه ساعت ١۴ روز شنبه برگزار می شود...

تاثیر فروش «وتوسم» بر روی «وبانک» اطلاع رسانی شد / تفاهم اولیه با یک حقوقی

بورس24 : شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی در نظر دارد تا بلوک «وتوسم» خود را طی هفته های آتی به فروش برساند. این عرضه به شکل بلوکی و به صورت نقد و یا نقد و اقساط از طریق بورس تهران صورت خواهد گرفت، از آن جایی که این فروش دربودجه سالانه شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی دیده نشده در نتیجه شاهد تعدیلاتی در بودجه این چند رشته ای خواهیم بود. ظاهرا «وبانک» تاکنون با یک شخصیت حقوقی به تفاهم رسیده و انتظار می رود به زودی این جا به جایی سهامداری در «وتوسم» اتفاق بیفتد.

عباس نعیمی جانشین مدیرعامل و معاون امور شرکت های شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی در گفت و گو با بورس24 در خصوص برنامه واگذاری «وتوسم» بیان داشت: شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی در نظر دارد تا بلوک «وتوسم» خود را از طریق بازار سرمایه به صورت نقدی یا قسطی و یکجا به فروش برساند.در همین راستا جلسه ای با حدود 400 حقوقی فعال در بازار سرمایه ، روز شنبه 11 آذر ماه برگزار خواهد شد تا از جذابیت ها و قابلیت های این بلوک و شرکت سخن گفته شود، این جلسه ساعت 14 روز شنبه برگزار می شود.

این مقام مسئول در «وبانک» با بیان این که سرمایه گذاری گروه توسعه ملی با یک حقوقی در این زمینه به تفاهم نامه اولیه رسیده اما این توافق قطعی نیست ، گفت:شرکت «وتوسم» ( سرمایه گذاری توسعه ملی ) شرکتی شفاف و با شناوری بالا در بازار سرمایه است. شایان ذکر است که این شرکت تمامی برنامه ها و فعالیت های خود را به درستی و در زمان خود اجرایی می کند.

وی درباره بهای تمام شده این بلوک در سرمایه گذاری گروه توسعه ملی تصریح کرد:این بلوک برای «وبانک» بهای تمام شده ای به اندازه 110 تومان به ازای هر سهم داشته که مذاکرات ما برای قیمت فروش هر سهم این بلوک رقمی در حدود 250 تومان است.

نعیمی بیان داشت: معامله این بلوک بالغ بر 200 میلیارد تومان سود برای شرکت خواهد داشت و از آن جایی که از سود نقدی این سهم محروم می شویم بخشی از این سود کم خواهد شد.

وی تاکید کرد: با عملیاتی شده این موضوع و فروش بلوک «وتوسم» تعدیلات درآمدی برای شرکت به وجود خواهد آمد که این تعدیلات به زودی بر روی صورت های مالی لحاظ شده و در سامانه رسمی بورس قرار خواهد گرفت.

وی گفت: با در نظر گرفتن همین رقم فروش بلوک «وتوسم» توسط سرمایه گذاری گروه توسعه ملی ، به سود هر سهم شرکت «وبانک» در حدود 4 تا 5 تومان اضافه خواهد شد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24