Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

مدیرعامل تامین سرمایه تمدن، همزمان با سومین همایش سالانه انجمن مالی اسلامی ایران از انتشار هزار میلیارد ریال اوراق اسلامی مرابحه خودرو خبر داد و گفت: این اوراق جایگزین مناسبی برای جذب سپرده های خارج شده از نظام بانکی و گزینه مطلوبی برای سرمایه گذارانی است که در پی شرایط امن و بدون ریسک هستند...

مزایای هزار میلیارد ریال اوراق خودرویی؟؟

بورس24 : مدیرعامل تامین سرمایه تمدن، همزمان با سومین همایش سالانه انجمن مالی اسلامی ایران ازانتشار هزار میلیارد ریال اوراق اسلامی مرابحه خودرو خبر داد و گفت:این اوراق جایگزین مناسبی برای جذب سپرده های خارج شده از نظام بانکی و گزینه مطلوبی برای سرمایه گذارانی است که در پی شرایط امن و بدون ریسک هستند.

محمودرضا خواجه نصیری با اعلام این خبر گفت: انتشار این اوراق علاوه بر کمک به تامین مالی مورد نیاز صنایعی همچون خودرو سازی می تواند زمینه رونق و بهبود وضعیت اقتصاد کشور را مهیا کند؛ همچنین فرصتی قابل توجه و مطمئن برای سرمایه گذاران خواهد بود.

وی افزود: تامین مالی تولیداز طریق بازار سرمایه در شرایطی که بانک ها با مشکلات عدیده ای روبرو هستند می تواند تنوع فعالیت سرمایه گذاران و بهبود فضای کسب و کار را به همراه داشته باشد.

مدیرعامل تامین سرمایه تمدن، هدف از انتشار هزار میلیارد ریالاوراق صکوک مرابحهرا تامین نقدینگی مورد نیاز برای خرید مواد و قطعات مورد نیاز در تولید شرکت خودروسازیکرمان موتور برشمرد و تصریح کرد: اوراق یاد شدهبا نرخ سود ۱۷درصدوهمچنین بازار گردانی و متعهد پذیره نویسی تامین سرمایه تمدن و ضمانت بانک آینده امروز ( 12 آذرماه سالجاری) از طریق فرابورس منتشر خواهد شد.

خواجه نصیری این اوراق را جایگزین مطلوبی برای سرمایه گذارانی که در پیگزینه های امن و بدون ریسک هستند برشمرد و افزود: این قبیل اوراق می تواند فرصت های سرمایه گذاری جدیدی برای سپرده های خارج شده از نظام بانکی باشد.

گفتنی است: کرمان موتور سومینشرکت خودرو سازی است که از طریق انتشار صکوک در بازار سرمایه درصدد تامین منابع مالی خود برآمده است.

منبع : سنا

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24