Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

برجام توافقی متعلق به دو کشور نیست / شماره تلفن آمریکا را بدهید تا به آنها بگوییم! مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تاکید کرد که توافق هسته‌ ای ایران کارآمد بوده است و نمی‌ توان توافقی را که خوب عمل می‌ کند، لغو کرد...

موگرینی: توافق هسته‌ ای ایران کارآمد بود / نمی‌ توان توافقی را که خوب عمل می‌ کند، لغو کرد

بورس24 : مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تاکید کرد که توافق هسته‌ ای ایران کارآمد بوده است و نمی‌ توان توافقی را که خوب عمل می‌ کند، لغو کرد.

مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تاکید کرد که توافق هسته‌ ای ایران کارآمد بوده است و نمی‌ توان توافقی را که خوب عمل می‌ کند، لغو کرد.

فدریکا موگرینی، مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در گفت‌ و گو با یورونیوز در مورد توافق هسته‌ای ایران گفت: برجام توافقی است که ایران تعهدات دقیقی را در بیش‌تر از هزار صفحه پذیرفته و تحت نظارت آژانس بین‌المللی انرژی اتمی (IAEA) است. همچنین آژانس تا به حال 9 بار پایبندی ایران به توافق هسته‌ای را تایید کرده است.

وی افزود: نمی‌توان توافقی را که خوب عمل می‌کند، لغو کرد. این موضوع برای امنیت ما و خاورمیانه اولویت دارد.

موگرینی خاطرنشان کرد: دونالد ترامپ به طور مشخص اعلام کرده است که استراتژی آمریکا بر پایه شک و تردید نسبت به پایبندی ایران به برجام است. ما معتقدیم که برجام متعلق به دو کشور نیست. چرا که قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل است و انتظار می‌ رود همه اعضا به آن احترام بگذارند.

موگرینی همچنین در پاسخ به این سوال که چطور می‌ شود با آمریکا گفت‌ و گو کرد در حالی که به دیپلماسی توئیت متوسل می‌ شود و ناپایدار و بی‌ ثبات است؟ گفت: هنری کسینجر پیش‌ تر گفته بود که شماره تلفن اروپا را به ما بدهید، اکنون آنها شماره تلفن اروپا را دارند، اکنون ما باید به دنبال شماره تلفن آمریکا باشیم.

روز دوشنبه ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو نیز بر حمایت کامل خود از اجرای کامل برجام تاکید کردند.

منبع: ایسنا

منبع:

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24