Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

مقرر شده هیات مدیره زمان برگزاری مجمع آتی را اعلام نماید اما اینکه چرا در فاصله برگزاری دو مجمع نماد همچنان متوقف مانده برای ما نیز بدون جواب است.

مدیر مالی پتروشیمی گلستان: نمی دانیم چرا نماد شرک متوقف است!

بورس24 : نماد پتروشیمی گلستان که عمر عرضه آن در بازار فرابورس به 5 سال رسیده یک سال پس از عرضه اولیه در بازار پایه توافقی فرابورس گشایش یافت.

تولید این مجتمع اوره و آمونیاک بوده و ظرفیت تولید سالیانه آن برابر با 1،073 هزار تن اوره و 677 هزار تن آمونیاک پیش بینی شده است. اما این شرکت تا کنون هیچ گونه تولید و فروشی نداشته و در واقع یک کارخانه در دست ساخت است. شستان برای تکمیل تجهیزات خود و رسیدن به مرحله بهره برداری به تسهیلات ارزی نیاز دارد اما پرداخت این تسهیلات به شرکت منوط به افزایش سرمایه است.

در حال حاضر سرمایه پتروشیمی گلستان 473 میلیارد ریال است و برای برخورداری از تسهیلات ارزی این مبلغ را حداقل باید تا دو برابر افزایش دهد.

بانک صادرات ایران مالک 12.77 درصدی شستان است و 60 میلیون سهم از سهام این شرکت را در اختیار دارد. شرکت های خدماتی فنی صنعتی بازرگانی پترودشت، صنایع غذایی عالیا گستان و بازرگانی کام یاب گلستان نیز از دیگر سهامداران حقوقی پتروشیمی گلستان محسوب می شوند.

شستان که از نیمه اسفند ماه سال 95 از محدوده قیمتی 600 ریال روند صعودی پرشتابی را در پیش گرفت و در مدت یک ماه به حدود 1500 ریال رسیده بود تا مرداد ماه امسال روند نسبتا خنثی و بدون هیجانی را در محدوده 1020 ریال تا 1300 ریال پشت سر گذاشت اما تقریبا از ابتدای شهریور ماه امسال یعنی دو ماه پیش از توقف نماد یکبار دیگر وارد مسیر نزولی شد و تا قیمت 830 ریال افول کرد.

نماد پتروشیمی گلستان بیش از دو ماه است که غیبت دارد. شستان از چهارم مهر ماه امسال به دلیل برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده متوقف شده است.

محمد برزین مدیر مالی پتروشیمی گلستان در مصاحبه با خبرنگار بورس24 درباره علت متوقف ماندن نماد شستان گفت: شرکت پتروشیمی گلستان در تاریخ 24 مهر ماه سال جاری مجمع فوق العاده صاحبان سهام را برگزار کرد اما درخصوص برخی از دستور جلسات تصمیم گیری ننمود و این تصمیم گیری به زمان دیگری موکول شد.

وی افزود: مقرر شده تا هیات مدیره زمان برگزاری مجمع آتی را اعلام نماید اما اینکه چرا در فاصله برگزاری دو مجمع نماد همچنان متوقف مانده برای ما نیز بدون جواب است. زیرا پس از مجمع با فرابورس مکاتباتی داشتیم و تعدادی مدارک از ما خواستند که به آنها ارایه کردیم اما نماد همچنان متوقف مانده است.

او در ادامه به تاخیر شرکت برای انتشار گزارش های لازم جهت برگزاری مجمع سالیانه اشاره کرد و گفت: امسال به دلیل اینکه موفق نشدیم صورت های مالی خود را تا 31 تیر ماه آماده کنیم نتوانستیم مجمع عادی سالیانه برگزار نماییم. از این رو پس از تهیه و انتشار گزارش های لازم نسبت به برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده اقدام کردیم.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24