Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

به ما اعتماد کنید. ما آدمی نیستیم که بفروشیم و برویم. به این کار اعتقاد داریم. ما اگر با قیمت بیشتری می فروشیم و سود می کنیم منطقی است. کدام بخش خصوصی کار بدون فکر انجام می دهد؟

«های وب»، «کنتورسازی» دوم می شود؟/ مدیرعامل: از آن‌هایی نیستیم که بفروشیم و برویم

بورس24 : نشست خبری شرکت داده گستر عصر نوین با خبرنگاران و فعالان بازار سرمایه برگزار شد. در ابتدای این نشست روح اله حسینی مقدم، معاون شرکت بورس تهران گفت: اطمینان می‌دهم که تمام پیگیری‌های لازم برای پذیرش‌ «های وب» انجام شده و همه اطلاعاتی که از سوی شرکت به دست آمده، پیش از عرضه سهام به بازار اعلام شد. بنابراین شفاف سازی‌های لازم در خصوص این شرکت روی داده است.

وی ادامه داد: تنها ابهام در خصوص «های وب» قرارداد خرید شرکت «پارس آنلاین» بود که این جلسه برای شفاف سازی آن برگزار شده است.

در ادامه این جلسه سید ایمان میری مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره «های وب» پاسخگوی خبرنگاران و تحلیلگران بود.

میری گفت: پارس آنلاین در مرحله توافق نامه است و پله به پله پیش می رود تا به قرار داد برسد. نگرانی اصلی این است که برخی عملا سنگ های جدید می اندازند.

وی ادامه داد: اتهام ما این است که چرا توافقنامه را زودتر اعلام نکردیم. مورد اتهام هستیم که از ۶ ماه قبل می دانستیم این اتفاق می افتد. از زمانی که اعلام شد این توافق انجام شده؛ تمام شفاف سازی ها انجام شد. امیدواریم با تمام تغییرات انجام شده به حد وسطی برسیم. در حال حاضر توافق نامه با دو حالت و‌ شرط نهایی می شود.

مدیرعامل و مالک داده گستر عصر نوین گفت: ما تعهد کردیم که بلوک «های وب» را در یک فرآیند رقابتی٬ سهامداران پارس آنلاین بخرند.این خرید بابت مالکیت ما در پارس آنلاین و ادغام این برند در های وب است و پس از این عرضه؛ وجه معامله پرداخت شده و معامله خرید پارس آنلاین انجام می شود.

وی گفت: پس از این عرضه؛ «های وب» وجهی را در اختیار مالکان فعلی پارس آنلاین قرار می دهد تا آن ها با برند خود خداحافظی کرده و پروژه ادغام رسما کلید بخورد.

میری در پاسخ به اینکه آیا پارس آنلاین 882 میلیارد تومان می ارزد؟ گفت: ما ابتدا گزارش ارزشگذاری پارس آنلاین را به بورس ارائه دادیم ولی از ما گزارش هیات کارشناس دادگستری خواستند که ارائه کردیم. حتی هیات کارشناس دادگستری بالاتر از قیمت معامله را تایید کرده است.

میری در پاسخ به اینکه شنیده شده شما رفیق عاملی (مدیرعامل کنتورسازی) هستید گفت: من در جایی شنیدم که گفتند بنده رفیق عاملی هستم. های وب با کنتور سازی فرق دارد.

وی گفت: به ما اعتماد کنید. ما آدمی نیستیم که بفروشیم و برویم. به این کار اعتقاد داریم. ما اگر با قیمت بیشتری می فروشیم و سود می کنیم منطقی است. کدام بخش خصوصی کار بدون فکر انجام می دهد؟

میری در خصوص پارس آنلاین نیز گفت: معافیت مالیاتی پارس آنلاین ۱۰ ساله است و در حال حاضر ۶ سال از آن گذشته٬ البته این معافیت در بخش سرویس است. ما هم برنامه داریم بخش سرویس را به پارس آنلاین ببریم. همچنین مشترکین پارس آنلاین در طی این قرار داد تغییری نمی کنند.

وی در پاسخ به این سوال که «های وب» برنامه افزایش سرمایه دارد؟ گفت: شرکت برنامه افزایش سرمایه دارد ولی هنوز ساز و کار آن مشخص نیست.

حمید اعرابی یکی از فعالان حقیقی بازار که در این جلسه حضور داشت گفت: بلوک این شرکت ۴۰۴ تومان معامله شد که می خواهند آن را در حال حاضر ۱۰۰۰تومان بفروشند و از ما به التفاوت حساب جاری شرکا یعنی «میری و فاتح» افزایش سرمایه بدهند و مردم آورده بیاورند تا به صورت صوری دارایی ایجاد کنند.

در ادامه نشست حسینی مقدم گفت: در فضایی که سهم رشد و یا افت دارد، فقط بازار گردان و سهامدار عمده می تواند قیمت را کنترل کند. البته آقای میری می گوید طبق دستورالعمل ۱.۵میلیون عرضه می کنیم ولی سازمان می گوید باید به میزان معامله سهم درصد قابل توجهی عرضه شود تا سهم رشد منطقی داشته باشد.

وی افزود: اعتقاد نداریم این سهم مانند کنتور سازی است؛ اگر مقایسه ای با کنتور سازی می شود باید جلسه ای تشکیل شود و نقدها بررسی گردد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24