Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

​حسابرس ویژه در کارخانه مستقر و در حال انجام کار است. یکسری اطلاعات در خصوص عملکرد شرکت در سال های گذشته استخراج شده است و پتانسیل هایی که شرکت دارد و پروژه هایی که در گذشته روی آن کار شده و رها شده مورد مطالعه قرار گرفته است.

آخرین خبر از کنتورسازی/ حسابرس ویژه مستقر شد ؛ برنامه ریزی برای بازخرید سهام حقیقی ها

بورس24 : سهامداران مستاصل کنتورسازی پس از مدت ها تحمل رنج ضرر و زیان و فریز شدن دارایی های خود تاب و توان از دست داده و به هر دری می زنند تا حقوق از دست رفته خود را برگردانند و شاهد بازتاب گسترده این موضوع در فضای مجازی هستیم.

موضوع از آنجایی شروع شد که سهام کنتورسازی بسیار هیجانی رشد داشت و افرادی در بستر بورس اقدام به خرید سهام این شرکت نمودند که در نهایت مشخص شد حسابرس امین بورس تو زرد از آب درآمده و اطلاعاتی خلاف واقع افشا کرده است. افرادی بسیاری در آتش تصمیم گیری با اطلاعات غلط منتشر شده از سوی این شرکت حسابرسی سوختند و از آنجا که آبی برای خاموش کردن آتش خود نیافتند خود را به در و دیوار زدند تا شاید آتش این بی تدبیری خاموش شود.

برند 50 ساله کنتور سازی ایران در حال حاضر با مشکلات بسیاری روبرو است و کمترین آن مخدوش شدن نام این برند است. مشکلات سهامداری و ... نیز جای خود را دارد .

اکنون پس از کش و قوس های بسیار نماد «آکنتور» بیش از یکسال متوقف است و بستر قانونی بورس هم برای احقاق حق این شرکت هنوز نتوانسته کاری از پیش ببرد و سازمان های مختلف برای حل این بحران سهامداری وارد گود شدند و بانک پاسارگاد متولی برطرف کردن بی تدبیری ها شده است. بانک پاسارگاد اعلام کرده است این اقدام را در راستای مسئولیت های اجتماعی خود انجام می دهد. به هر حال هیئت مدیره جدید در آخرین مجمعی که برگزار شد از سوی بانک پاسارگاد انتخاب شدند و هادی غنچه به سمت سرپرست این کشتی در گل نشسته منصوب شد.

حسابرس ویژه در کارخانه مشغول رسیدگی به حساب هاست...

هادی غنچه در خصوص آخرین اقدامات در حال اجرا در این شرکت به بورس24 گفت: حسابرس ویژه در کارخانه مستقر و در حال انجام کار است. یکسری اطلاعات در خصوص عملکرد شرکت در سال های گذشته استخراج شده است و پتانسیل هایی که شرکت دارد و پروژه هایی که در گذشته روی آن کار شده و رها شده مورد مطالعه قرار گرفته است. در برنامه داریم تا چیزهایی که در بازار نیاز است و شرکت می تواند روی آنها کار کند و محصولی را به بازار ارائه کند را مطالعه کنیم. بخشی انجام شده و بخشی در حال انجام است تا با شروع کار مجدد شرکت، بتوانیم محصولات جدید به بازار بدهیم و بخشی از مشکلات مالی شرکت را برطرف کنیم.

برنامه ریزی های لازم برای تزریق نقدینگی و حل مشکلات پس از اعلام نظر حسابرسی عملیاتی می شود...

غنچه، سرپرست کنتورسازی ادامه داد: بعد از اینکه کار حسابرسی انجام شود بانک عملیات خود را شروع خواهد کرد، هم در مورد تزریق نقدینگی و هم برنامه ریزی برای مسائل مالی موجود در شرکت. فعلا حسابرس در حال انجام کار است و این فرآیند طوری نیست که بتوان زمان دقیقی برای اتمام آن اعلام کرد. اما امیدواریم به زودی کار حسابرسان ویژه خاتمه یابد. در نهایت حسابرس گزارش خود را اعلام خواهد کرد و بر اساس آن گزارش تصمیم گیری ها اجرایی خواهد شد .

منابع برای خرید سهام سهامداران تامین شده است...

وی گفت: به موازات اقداماتی که در داخل شرکت در حال اجراست اقدامات دیگری هم در راستای کمک به سهامداران در دستور کار است؛ خرید سهام سهامدارانی که اضطرار برای فروش دارند و وضعیتشان به گونه ای است که ضرورتا باید بخشی از سهامشان را بفروش برسانند. در این مورد اقداماتی شده است و منابعی با کمک بانک ها تامین شده است. در حال حاضر بورس روی این موضوع در حال کار است و نهایتا باید از سوی آنها تاییدیه لازم داده شود. فعلا هنوز خریدی از سهامداران انجام نشده است اما مقدمات کار ایجاد شده است تا به زودی این کار انجام شود.

مسائل مالی ارقام بزرگی دارد...

غنچه در پایان گفت: بانک باید بر اساس گزارش حسابرسی که دریافت می کند توافقاتی با بورس و سازمان امور اقتصادی انجام دهد، چون مسائل مالی شرکت اعداد و ارقامی بزرگی است. بنابراین باید توافقی بین بانک و سازمان ها صورت بگیرد. در تلاش هستیم تا مشکل برطرف شود و حقوق سهامداران به آنها بازگردانده شود.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

این مطلب 1 نظر دارد.

  • اسکندر زارع
    اسکندر زارع

    خیلی ممنون که به فکر سهامدان هستید!!!با این وضع!

    6 سال پیش

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24