Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

برنامه ها و طرح های توسعه ای شرکت مطابق با برنامه ریزی ها جلو می رود و چنانچه هر اتفاقی بیفتد که نشان از تاثیر بزرگی بر شرکت داشته باشد از طریق سامانه رسمی بورس انتقال خواهد یافت. به همین دلیل صف خرید و یا فروش این شرکت به فعالیت های شرکت مربوط نیست و همه چیز شفاف است.

دلیل نوسانات هیجانی «فلوله» چیست؟

بورس24 : شرکت لوله و ماشین سازی ایران از جمله شرکت هایی به حساب می آید که مشتریان عمدتا دولتی دارد و به همین دلیل عمده فروش شرکت به صورت مدت دار بوده و دوره وصل مطالبات چندین ماهه در این شرکت عادی است. این شرکت برنامه ای برای جا به جایی کارخانه داشت که فعلا خبری از آن نیست.

محمدرضا سروش رئیس هیئت مدیره شرکت لوله و ماشین سازی ایران در گفتگو با بورس24 در خصوص وضعیت فعلی شرکت و برنامه های رو به جلوی آن گفت: شرکت لوله و ماشین سازی ایران در نظر دارد برنامه انتقال کارخانه به محل جدید را همچنان دنبال کند، این موضوع در رویه خود قرار دارد و جلو می رود و چنانچه انتقال آن به اتمام برسد به اطلاع خواهد رسید.

وی ادامه داد: این انتقال به همراه افزایش ظرفیت خواهد بود اما اقدامات آن در حال انجام است و در صورت هر گونه اقدامات تازه ای، اطلاعات به سرعت منتشر خواهد شد.

وی افزود: شرکت در سال جاری تولید بیشتری نسبت به سال گذشته داشته و به همین دلیل می توان انتظار فروش بیشتری را از این شرکت داشت. شرکت به تولید و فروش خود ادامه می دهد و توانسته پوشش مناسبی داشته باشد.

وی بیان داشت: عمده فروش شرکت به شرکت های دولتی و شبکه آبی کشور است و به همین دلیل انتظار فروش شرکت عمدتا مطالبات بوده اما بازپرداخت های آن صورت گرفته و ادامه دارد. شهرداری ها و سایر ارگان های دولتی مشتریان ویژه و عمده ما به حساب می آیند.

سروش عنوان کرد: دولت برای تصفیه بدهی های خود راه هایی همچون انتشار اوراق مشارکت را نیز در دست می گیرد که این رویه ادامه دارد. ضمن اینکه شرکت های خصوصی نیز در صورت تمایل می توانند از لوله و ماشین سازی ایران خدمات بگیرند.

وی درباره صف خرید و فروش این سهم عنوان کرد: برنامه ها و طرح های توسعه ای شرکت مطابق با برنامه ریزی ها جلو می رود و چنانچه هر اتفاقی بیفتد که نشان از تاثیر بزرگی بر شرکت داشته باشد از طریق سامانه رسمی بورس انتقال خواهد یافت. به همین دلیل صف خرید و یا فروش این شرکت به فعالیت های شرکت مربوط نیست و همه چیز شفاف است.

وی گفت: بازار سرمایه رفتار خاصی دارد و این صف خرید و فروش ها صرفا به دلیل خاصی نیست و نمی توان دلیل صف فروش شرکت را به دلایل بنیادی بد شرکت نسبت داد. این ها رفتار بازار سرمایه است.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24