Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

کی گفته مردم از تهران خارج شوند؟! مقیمی استاندار تهران با انتقاد شدید از انتشار اخبار بی‌ اساس در برخی رسانه‌ ها مبنی بر اینکه مردم از تهران خارج شوند، گفت: چنین اخباری صحت ندارد...

استاندار تهران: هیچ مشکلی در استان تهران وجود ندارد / تمامی دستگاه ها در آماده‌ باش کامل اند

بورس24 : استاندار تهران با انتقاد شدید از انتشار اخبار بی‌اساس در برخی رسانه‌ها مبنی بر اینکه مردم از تهران خارج شوند، گفت: چنین اخباری صحت ندارد.

محمد حسین مقیمی شامگاه پنج شنبه در گفت و گویی افزود: هیچ تصمیمی در رابطه با خروج مردم یا تخلیه شهر تهران از سوی استانداری یا سایر نهادها اتخاذ نشده است.

استاندار تهران تأکید کرد: در حال حاضر تمامی دستگاهها در آماده‌باش کامل هستند و جای هیچ‌گونه نگرانی برای مردم وجود ندارد.

مقیمی به مردم توصیه کرد که در این شرایط و ساعات آتی خونسردی و آرامش خود را حفظ کنند و به هیچ عنوان به شایعات و اخبار بی‌اساس و کذب برخی رسانه‌ها و فضای مجازی توجه نداشته باشند و اخبار را فقط از طریق رسانه ملی و رسانه های رسمی دنبال کنند.

وی خاطرنشان کرد: حفظ آرامش و رعایت نکات ایمنی به‌همراهی آمادگی دستگاهها در این شرایط انجام گرفته است و خوشبختانه هیچ مشکلی در استان تهران وجود ندارد.

استاندار تهران در ادامه به برگزاری جلسات ستاد بحران اشاره کرد و گفت: پس از وقوع زلزله از ساعت اولیه بامداد تا 6 صبح جلسه ستاد بحران در استانداری تشکیل و با هماهنگی بین دستگاههای اجرایی به ویژه هلال احمر و نیروی انتظامی عملیات مناسب در تهران و اختر آباد ملارد صورت گرفت.

وی خاطرنشان کرد: ساعت 9 صبح امروز (پنج شنبه) نیز دومین جلسه ستاد بحران تشکیل شد و شرح وظایف دستگاههای اجرایی مشخص شد.
به گفته مقیمی؛ دستگاه های خدمات رسان استان نظیر گاز و برق مجهز به سیستم هوشمند هستند که در هنگام وقوع زلزله حادثه ای دیگری به وجود نیاید.

منبع: ایرنا

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24