Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

علی اکبر امین تفرشی عضو هیئت مدیره بانک پاسارگاد در خصوص بازگشایی نماد این بانک و مجوز های لازم برای برگزاری مجمع به بورس ٢۴ گفت: با توجه به اقداماتی که صورت گرفته بر اساس آخرین اطلاعات تاییدیه های لازم به منظور برگزاری مجمع عادی سالانه بانک پاسارگاد و تصویب صورت های مالی این بانک عملیاتی شده است و امیدواریم مجمع بانک تا پایان دی ماه برگزار شود.هنوز هم مجوز مکتوب برای برگزاری مجمع صادر نشده است اما رایزنی های لازم برای برگزاری انجام شده است و ملاحظات بانک مرکزی در نظر گرفته شده است.با توجه به اقدامات صورت گرفته صدور مجوز هم به زودی انجام خواهد شد...

بانک پاسارگاد هم به مجمع می رود / کنتورسازی با کمک این بانک به تولید نزدیک شد

بورس24 : پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه پست بانک انتظارها برای برگزاری مجامع سایر بانک ها و به تبعآن بازگشایی نماد بانک ها افزایش یافت تا معاملات نماد های این بخش بزرگ اقتصاد کشور پس از مدت ها مجددا در بورس از سرگرفته شده و سرمایه های فریز شده در این قسمت از تابلو نیز در بورس به حرکت در آیند.

بانک پاسارگاد دی ماه مجمع برگزار می کند

علی اکبر امین تفرشی عضو هیئت مدیره بانک پاسارگاد در خصوص بازگشایی نماد این بانک و مجوز های لازم برای برگزاری مجمع به بورس24 گفت: با توجه به اقداماتی که صورت گرفته بر اساس آخرین اطلاعات تاییدیه های لازم به منظور برگزاری مجمع عادی سالانه بانک پاسارگاد و تصویب صورت های مالی این بانک عملیاتی شده است و امیدواریم مجمع بانک تا پایان دی ماه برگزار شود.هنوز هم مجوز مکتوب برای برگزاری مجمع صادر نشده است اما رایزنی های لازم برای برگزاری انجام شده است و ملاحظات بانک مرکزی در نظر گرفته شده است.با توجه به اقدامات صورت گرفته صدور مجوز هم به زودی انجام خواهد شد.

صورت های مالی سال 95 بدون زیان بسته شده است

وی ادامه داد: قاعدتا در صورت های مالی سال مالی 95 بانک زیان نداریم اما تقسیم سود منوط به نظر حسابرس براساس دستور العمل های جدید گزارشگری مالی است و تصمیم گیری در این خصوص در زمان برگزاری مجمع خواهد بود.

امین تفرشی در باره واگذاری اموال مازاد هم گفت: بانک به مفهومی که در بازار شناخته شده است اموال مازادی ندارد و بیشتر بحث اموال تملیکی است که به صورت جدی و منظم در نظر داریم تا فروش این اموال تملیکی را تسریع دهیم البته این اموال در شمول قانون فروش اموال مازاد قرار نمی گیرد.

وی ادامه داد: در مورد سهام شرکت ها هم بر مبنای قوانین و مقررات بحث عرضه و فروش در دستور کار است ، بخشی از آن انجام شده است و مابقی هم بر اساس قانون اجرایی خواهد شد.

پروژه های میدکو امسال در مدار تولید

امین تفرشی در خصوص برنامه بانک پاسارگاد در خصوص میدکو گفت: میدکو را می توان به عنوان شاه ماهی سرمایه گذاری های گروه سرمایه گذاری بانک پاسارگاد دانست، حدود 24 پروژه برای توسعه این مجموعه پیش بینی شده بود تا پایان امسال تعدادی از پروژه ها به بهره برداری خواهد رسید و مجموع پروژه های فعال این مجموعه را به 22 پروژه می رساند و دو پروژه فولاد بوتیا و نیروگاه 500 مگاواتی هم در سال 97 به بهره برداری خواهد رسید.

وی گفت: شرکت در حال حاضر در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد و امسال تمام پیش بینی ها و اهداف خود را محقق خواهد کرد و اخبار خوب در بازارهای جهانی در مورد مس، فولاد و فروسیلیس وضعیت این شرکت را بهبود می دهد ، در مجموع این شرکت عملکرد مثبت و خوبی را پشت سرگذاشته است.

راه اندازی خطوط تولید و حل مشکلات کنتور سازی

امین تفرشی در خصوص نقش بانک پاسارگاد در موضوع کنتور سازی و علت برگزاری مجمع مجدد برای انتخاب حسابرس گفت: از بانک پاسارگاد به عنوان یاری رسان خواسته شد تا در خصوص حل مشکل این مجموعه تولیدی ورود کند. بانک هم در راستای مسئولیت های اجتماعی خود و جلوگیری از به وجود آمدن بحران های کارگری و حفظ برند این شرکت در مساله ورود پیدا کرده است. در حال حاضر بررسی ها در حال انجام است تا خطوط تولید شرکت مجددا به تولید برسند و مشکلات کارخانه و خط تولید برطرف گردد.

وی گفت: حقوق آذر ماه پرسنل به کمک بانک پاسارگاد پرداخت شد و در تلاش هستیم تا نقدینگی لازم برای ترخیص قطعات وارد شده به منظور احیای خطوط تولید تامین شود و تولید به طور جدی در مجموعه از سر گرفته شود.همچنین به پیشنهاد بانک، اعضای هیئت مدیره کارآمد و فعالی در جهت رفع سریعتر مشکل انتخاب شده است.

برگزاری مجدد مجمع به جهت رعایت قوانین

امین تفرشی در خصوص علت برگزاری مجمع برای انتخاب حسابرس هم گفت:مجمع آتی برای انتخاب حسابرس برگزار خواهد شد آن هم به این دلیل که در مجمع قبلی بر اساس آگهی منتشر شده انتخاب حسابرس در بندها قید نشده بود و بر مبنای بند سایر موارد انجام شد و با توجه به حساسیت های موجود در این مجموعه تصمیم بر آن شد تا مجمعی با موضوع انتخاب حسابرس برگزار شود تا تمام فعالیت ها و پیشرفت های آتی در چارچوب قانون و بدون ابهام و اشکال برگزار شود. با توجه به قابل اتکا نبودن اطلاعات مالی در این شرکت از شروط بانک این بود که حسابرسی مورد تایید بورس و مورد اعتماد بانک پاسارگاد انتخاب شود تا بتوانیم برای حل مشکلات تولید، کارگری و حفظ این برند پر سابقه اقدامات لازم را عملیاتی کنیم.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24