Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

عبدالرضا رضوانی رئیس هیئت مدیره شرکت کارخانجات مخابراتی ایران در خصوص آخرین برنامه های شرکت درحوزهFTTX و تکنولوژی آن در توسعه ارتباطات لکما به خبرنگار بورس ٢۴ گفت:تاکنون تجهیزات این تکنولوژی وارداتی بوده ولی با تلاش های مدیران شرکت دانش فنی آن را بومی کرده ایم...

حضور «لکما» در یک مناقصه

بورس24 : تقویت دانش فنی و بومی سازی تکنولوژی های نوین جهانی و افزایش کیفیت محصولات، به موازات حمایت های دولت از تولید داخل و همچنین بهره مندی از توان علمی شرکت های دانش بنیان در صنایع، زمینه ساز رقابت با شرکت های پیشروی این صنعت می باشند. در همین راستا شرکت کارخانجات مخابراتی ایران در راستای بومی سازی در حوزه FTTXتلاش نموده در مناقصه های اخیر برنده و این تکنولوژی را به مرحله تولید برساند. با توجه به حرکت و رشد شبکه ارتباطات کشور به سمت FTTX و IOT و چالش های امنیتی پیش رو در این حوزه ها، شرکت کارخانجات مخابراتی ایران، برنامه های مدونی در راستای طراحی و تولید نرم افزارها ، دیتابیس و سرورهای بومی بر اساس Data Mining و Cloud و نودها در دستور کار خود قرار داده و در همین راستا، دستیابی به دانش روز و بومی در حوزه های مذکور، محقق شده است.

عبدالرضا رضوانی رئیس هیئت مدیره شرکت کارخانجات مخابراتی ایران در خصوص آخرین برنامه های شرکت درحوزهFTTX و تکنولوژی آن در توسعه ارتباطات "لکما" به خبرنگار بورس24 گفت:تاکنون تجهیزات این تکنولوژی وارداتی بوده ولی با تلاش های مدیران شرکت دانش فنی آن را بومی کرده ایم.

وی گفت: قطعا برای تحقق اهدافمان به حمایت دولت نیاز داریم و باید تعرفه های حمایتی برای واردات بی رویه افزایش یابد و از توان داخل بیشتر استفاده شود. واردات محصولات باید، به گونه ای باشد که این تکنولوژی در ایران ساخته شود.

رضوانی با بیان این که همه نهاد ها علاوه بر وزارت ارتباطات ایران باید در راستای بومی سازی تکنولوژی های داخلی به تولید کنندگان ما کمک کنند، افزود: علاوه بر وزارت ارتباطات همه دوستان ما باید در بومی سازی تولید تلاش کنند و بیشتر به شرکت های داخلی در تولیداتشان انگیزه بدهند تا این تکنولوژی های روز دنیا با شرایط رقابتی و منطقی در داخل کشور انجام شود و در داخل کشور نیز از این تولیدات حمایت شود.

عضو هیات مدیره کارخانجات مخابراتی ایران گفت: با هدف ورود به حوزه FTTX و خـرید ماشـین آلات مورد نـیاز و اخذ اولیـن قرارداد FTTX در قـالب مناقصه برگزار شده شرکت مخابرات ایران، شرکت تجهیزاتی که نیاز داشته، خریداری کرده و در حال تولید هستیم.

وی گفت: امیدواریم در آینده بتوانیم در مناقصات دیگری شرکت کرده و بتوانیم تولیدات داخلی بیشتری داشته باشیم.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24