Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

بهزاد گلکار مدیر عامل گروه مالی بین المللی رها و کارشناس بازارهای مالی در خصوص وضعیت چند روز اخیر بازار بورس و دلایل منفی شدن آن به خبرنگار بورس ٢۴ گفت: دستور العمل جدید سازمان بورس در خصوص افشای اطلاعات روی نزولی شدن بازار موثر بود اما نه خیلی زیاد و ممکن است حدود ٢٠درصد در ریزش بازار تاثیر گذار باشد...

دستورالعمل جدید افشای اطلاعات فقط ٢٠ درصد در افت بازار اثرگذار بود / اوضاع بهتر می شود...

دستورالعمل اخیر سازمان بورس و اوراق بهادار تنها 20 درصد در ریزش روز یکشنبه بازار سهام اثر گذار بود.

بهزاد گلکار مدیر عامل گروه مالی بین المللی رها و کارشناس بازارهای مالی در خصوص وضعیت چند روز اخیر بازار بورس و دلایل منفی شدن آن به خبرنگار بورس24 گفت: دستور العمل جدید سازمان بورس در خصوص افشای اطلاعات روی نزولی شدن بازار موثر بود اما نه خیلی زیاد و ممکن است حدود 20درصد در ریزش بازار تاثیر گذار باشد.

وی گفت: ما باید واقع بین و منطقی باشیم و اگر تغییرات بازار و رشد شاخص را از ابتدای سال رصد کنیم ، می بینیم که سهم های کلیدی که بازار را مثبت کرده اند، خسته از خرید هستند. در واقع سهم هایی مانند فولاد مبارکه، معدنی ها و پالایشگاهی نیاز به استراحت دارند و بازار طبق روال گذشته ، امسال هم این روند را ادامه می دهد.

به گفته وی، طبق روند گذشته در آبان و آذر ماه زمان استراحت بازار است و اصلاح آن همزمان با مسائل روز کشور و دستور العمل های جدید در بازار بوده است. گرچه ، افت بازار در روز های اخیر را به دلیل آشوب های چند نقطه از کشور نمی دانم و علت اصلی را باید در شکننده بودن شرایط اقتصادی جست و جو کرد،لذا فعالان بازار نسبت به این مسائل باید هوشیار تر باشند.

گلکار گفت: در این موارد نباید به بازار فشاری وارد شود و انتظار داشته باشیم حقوقی ها از بازار حمایت های هیجانی داشته باشند چرا که مثبت شدن موقت بازار منفی شدن آن را هم در آینده به همراه دارد. به طور کلی بازار این روند را طی می کند و کاملا طبیعی است . این منفی شدن بازار ربطی به اتفاقات اخیر در بازار سهام و در کل کشور ندارد.

او در عین حال گفت : در استراحت سهام بزرگان سهام خیلی از شرکت های دیگری که از رشد بورس جا مانده بودند ، فرصت عرض اندام پیدا خواهند کرد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24