Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

این مسابقه که با حمایت مالی تامین سرمایه تمدن، شرکت بورس اوراق بهادار تهران، کانون نهادهای سرمایه گذاری، شرکت صحرا و با اجرای گروه دانش شاخص بازار سرمایه برگزار می شود؛ در مرحله نخست، کاملا به صورت مجازی و غیر حضوری پیش می­ رود. امین آذریان رییس کمیته اجرایی آکادمی بورس این سخن را گفت و افزود: در مرحله دوم نیز افراد یک میلیون تومان اعتبار از تامین سرمایه تمدن دریافت می­ نمایند و با این اعتبار تا هفته پایانی اسفند ماه رقابت خواهند کرد...

آغاز راند نخست آکادمی بورس / عضو شورای سیاست گذاری آکادمی: برای راند دوم افراد با اعتبار تامین سرمایه تمدن رقابت می کنند

بورس24 : امین آذریان رییس کمیته اجرایی آکادمی بورس گفت: مرحله نخست مسابقه آزاد معامله گری از روز یکشنبه بیست و چهارم دی ماه آغاز می گردد.

او گفت: در این مرحله شرکت کنندگان با سرمایه اولیه 500 هزارتومانی که خودشان تامین کرده اند؛ با یکدیگر به رقابت می پردازند. مرحله نخست مسابقه قوانین خاصی ندارد و قوانینی حاکم بر معاملات بر خط در این مرحله اجرا می­ شود. 

آذریان در خصوص سرنوشت این 500 هزار تومان افزود: این مبلغ جزء آورده اولیه افراد است و با پایان مرحله نخست با سود احتمالی که نفرات کسب می­ نمایند به حسابشان واریز می­گردد.

عضو شورای سیاست گذاری آکادمی بورس در مورد شرکت کنندگان این مسابقه گفت: طبق اطلاعات به دست آمده از شرکت کنندگان 82 درصد نفرات آقایان و 18درصد خانم ها هستند. در میان شرکت کنندگان 42 درصد دارای مدرک کارشناسی ارشد؛ 41درصد دارای مدرک کارشناسی؛ 7 درصد دارای مدرک دکتری و مابقی دارای مدرک دیپلم و فوق دیپلم هستند.

آذریان در خصوص پراکندگی سنی ثبت نامی ها گفنت: جوان ترین شرکت کننده 20 ساله و مسن ترین 64 ساله هستند. در میان شرکت کنندگان رده سنی 30تا 40 ساله ها 42 درصد جمعیت؛ 20 تا 30 ساله ها 38 درصد جمعیت و افراد بالای 40 سال 20درصد را شامل می شوند که از این میان 18 درصد بیکار و 82 درصد شاغل هستند. سه استانی که بالاترین مشارکت در این مسابقه را داشته اند؛ استان تهران با 31درصد؛ استان خراسان رضوی با 14درصد و استان اصفهان با 7درصد می­باشند.

آذریان در خصوص پراکندگی جغرافیایی شرکت کنندگان گفت: خوشبختانه شرکت کنندگان از اکثر استان ها در این رویداد ملی حضور دارند و 4 استان ایلام؛ سنندج؛ زنجان و کرمان هیچ شرکت کننده ای در این مسابقه نداشته اند که ما امیدواریم با فرهنگ سازی و آشنا کردن اقشار گوناگون جامعه با بازار سرمایه و بورس اوراق بهادار در سا ل­های آتی این رویداد به طور وسیع و در سراسر ایران عزیزمان برگزار گردد.

وی در خصوص روند اجرایی مرحله نخست آکادمی بورس گفت: این مسابقه که با حمایت مالی تامین سرمایه تمدن، شرکت بورس اوراق بهادار تهران، کانون نهادهای سرمایه گذاری، شرکت صحرا و با اجرای گروه دانش شاخص بازار سرمایه برگزار می شود؛ در مرحله نخست، کاملا به صورت مجازی و غیر حضوری پیش می­ رود.

به گفته او در این مرحله شرکت کنندگان از سراسر کشور با کد ویژه ای که برای این مسابقه طراحی شده است معامله خواهند کرد و نیازی به حضور این افراد نیست. پس از پایان بازه یک ماه مسابقات؛ 50 نفری که بالاترین بازدهی را از تشکیل سبد سهام به دست بیاورند وارد مرحله دوم می­ شوند.

وی تصریح کرد: پیش از برگزاری مرحله دوم؛ 50 نفر برتر در جلسه معارفه حضور خواهند یافت. در این جلسه افراد با رقبای خود و مربیانی که هدایت علمی ایشان را به عهده خواهند داشت آشنا می­ شوند.

مدیر عامل گروه دانش شاخص بازار سرمایه در پاسخ به نحوه اجرای مرحله دوم گفت: در این مرحله افراد یک میلیون تومان اعتبار از تامین سرمایه تمدن دریافت می­ نمایند و با این اعتبار تا هفته پایانی اسفند ماه رقابت خواهند کرد. 

وی جزییات بیشتری از مرحله دوم را بیان نکرد و افزود: حتما با آغاز مرحله دوم اتفاقات نو و جدیدی که در کنار مسابقه برای برگزیدگان طراحی شده است را اعلام خواهیم کرد. 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24