Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

سید ایمان میری مدیرعامل «های وب» در گفت و گو با بورس ٢۴ در خصوص دلیل توقف نماد و عدم قطعیت معامله «های وب» گفت: معامله پارس آنلاین از نظر مجموعه «های وب» قطعی بوده و سازمان بورس باید ابهامات مورد نظر خود را رفع نماید. سازمان ابهاماتی در چند بخش دارد که یکی از آن ابهامات مربوط به معامله پارس آنلاین و «های وب» است...

مدیرعامل «های وب» : بازگشایی نماد در گرو رفع چند ابهام است / معامله پارس آنلاین تنها یکی از این ابهامات است

بورس24 : از زمان متوقف شدن نماد «های وب» در بورس بیش از 40 روز می گذرد و دلیل عدم بازگشایی آن به معامله پارس آنلاین مربوط می شود، سازمان بورس اعلام کرده که هنوز قطعیت معامله پارس آنلاین و «های وب» محرز نشده و این در حالی است که شرکت آمادگی خود را برای هر گونه نحوه گزارش دهی اعلام کرده است. مدیرعامل شرکت داده گستر عصر نوین درباره آخرین تحولات مربوط به این شرکت به خبرنگار بورس24 توضیحاتی را داده است...

سید ایمان میری مدیرعامل «های وب» در گفت و گو با بورس24 در خصوص دلیل توقف نماد و عدم قطعیت معامله «های وب» گفت: معامله پارس آنلاین از نظر مجموعه «های وب» قطعی بوده و سازمان بورس باید ابهامات مورد نظر خود را رفع نماید. سازمان ابهاماتی در چند بخش دارد که یکی از آن ابهامات مربوط به معامله پارس آنلاین و «های وب» است.

وی ادامه داد: شرکت داده گستر عصر نوین آمادگی دارد به تمام ابهامات سازمان بورس پاسخ دهد. استعلام های مدنظر همگی جمع آوری شده و سازمان بورس باید نحوه گزارش دهی آن را به مجموعه داده گستر عصر نوین اعلام کند تا ما نیز بر اساس آن اقدام کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که معامله «های وب» با پارس آنلاین قطعی شده یا خیر، گفت: این معامله قطعی شده و تنها امضای قرارداد آن باقی مانده است. ما باید خود را با شرایط سازمان بورس وفق دهیم. سازمان بورس باید ابهام مربوط به نحوه گزارش دهی را پاسخ دهد و به ما نیز اعلام نماید، بخشی از این نحوه گزارش دهی نیز مربوط به معامله پارس آنلاین است.

وی تاکید کرد: گزارش ما در خصوص معامله پارس آنلاین نیز منوط به رفع ابهامات سازمان در خصوص قرارداد USO است که نحوه گزارش دهی را متفاوت می کند، امکان دارد براساس آن نحوه شناسایی درآمدهای شرکت تغییر کند.

او تاکید کرد: در هر صورت مجموعه داده گستر عصر نوین آمادگی دارد تا به ابهامات سازمان بورس پاسخ دهد و فرآیند بازگشایی نماد را تسهیل کند.

گفتنی است ، صبح امروز وحید روشن قلب رییس اداره نظارت بر ناشران بورسی سازمان بورس و اوراق بهادار در گفت‌وگو با اقتصاد آنلاین در خصوص «های وب» گفته بود: هنوز قطعیت معامله پارس آنلاین و «های وب» محرز نشده است. ضمن اینکه ابهامی در خصوص نحوه خرید این شرکت توسط «های وب» وجود دارد.

وی تاکید کرد: این ابهاهات هنوز رفع نشده و تا زمان رفع ابهامات نمی توان اقدام به بازگشایی نماد کرد. رفع ابهامات باید به طور کامل صورت بگیرد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24