Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

هلدینگ مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر یک گام به بورسی شدن نزدیک تر می شود، ظهر امروز این هلدینگ در هتل اوین تهران به اهالی بازار سرمایه معرفی خواهد شد. این هلدینگ ١٠٠ میلیارد تومانی یکی از شرکت های کنترلی توسعه صنایع بهشهر است که به زودی راهی تابلو بازار دوم بورس می شود. «شوینده» نمادی است که در ٢٣ آبان ماه نزد بورس تهران به ثبت رسید و در ١٣ آذر ماه این نماد در تابلو معاملات بورس درج شد. این هلدینگ شوینده دارای هفت شرکت فعال در حوزه صنعت شوینده است و از مرحله تولید صنعتی مواد اولیه تا تولید فرآورده و نهایتا بسته بندی را در زنجیره تولیدات خود دارد، ١٠ درصد از سهام این شرکت به زودی عرضه اولیه خواهد شد. داراب وکیلی مدیر عامل هلدینگ مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر در خصوص نوع فعالیت و معرفی بیشتر این شرکت به بورس ٢۴گفت: هلدینگ شوینده دارای ٧ شرکت فعال در حوزه صنعت شوینده است . شرکت های پاکسان، گلتاش،ساینا، مروارید هامون، آلی شیمی قم، یاران توسعه و پاکسان ایروان که هر یک در حوزه های مختلف صنعت فعال است و پکیج کاملی از تولید تا عرضه محصول را ارائه می دهد...

«شوینده» امروز به بورسی ها معرفی می شود / همه چیز درباره غول تولید کننده صابون و پودر شست و شو

بورس24 : هلدینگ مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر یک گام به بورسی شدن نزدیک تر می شود، ظهر امروز این هلدینگ در هتل اوین تهران به اهالی بازار سرمایه معرفی خواهد شد. این هلدینگ 100 میلیارد تومانی یکی از شرکت های کنترلی توسعه صنایع بهشهر است که به زودی راهی تابلو بازار دوم بورس می شود.

«شوینده» نمادی است که در 23 آبان ماه نزد بورس تهران به ثبت رسید و در 13 آذر ماه این نماد در تابلو معاملات بورس درج شد. این هلدینگ شوینده دارای هفت شرکت فعال در حوزه صنعت شوینده است و از مرحله تولید صنعتی مواد اولیه تا تولید فرآورده و نهایتا بسته بندی  را در زنجیره تولیدات خود دارد، 10 درصد از سهام این شرکت به زودی عرضه اولیه خواهد شد.

هلدینگ مدیریت صنعت شوینده دارنده 7 شرکت فعال است...

داراب وکیلی مدیر عامل هلدینگ مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر در خصوص نوع فعالیت و معرفی بیشتر این شرکت به بورس24 گفت: هلدینگ شوینده دارای 7 شرکت فعال در حوزه صنعت شوینده است . شرکت های پاکسان، گلتاش،ساینا، مروارید هامون، آلی شیمی قم، یاران توسعه و پاکسان ایروان که هر یک در حوزه های مختلف صنعت فعال است و پکیج کاملی از تولید تا عرضه محصول را ارائه می دهد.

پاکسان و سهم 46 درصدی در بازار داخل....

وی در راستای معرفی تمام شرکت های زیر مجموعه گفت: بزرگترین شرکت تولید کننده محصولات شوینده در کشور پاکسان است و دارای برندهای معروف صابون و پودر است، برند صابون پاکسان یکی از پرمصرف ترین برندهای بازار داخل است و برند های برف، سپید و رخشا هم جز برند هایی است که در رتبه های بالای مصرف پودر کشور  قرار دارند. برند صابون پاکسان (گلنار و سیو)نزدیک به 46 درصد از سهم بازار را در اختیار دارد.

گلتاش دارنده استانداردهای معتبر بین المللی....

وکیلی در ادامه به گلتاش اشاره کرد و گفت:  شرکت گلتاش هم یکی از مجموعه های فعال در تولید خمیردندان، شامپو، مایعات دستشویی، صابون و مایعات بدن شوی است که صاحب  برند هایی همچون شبنم است، شبنم برند دوم بازار ایران است و برند اول خمیردندان ایران مربوط به گلتاش است.گلتاش از شرکت های  دارای استاندارهای معتبر بین المللی است از جمله استاندار 17025 به عنوان استاندار مرجع آزمایشگاهی ، گلتاش  همچنین جز شرکت های برتر در صنعت آرایشی بهداشتی است و در بین شرکت های گروه صنعت شوینده کشور رتبه اول بهره وری را در اختیار دارد.

خارجی ها در راه مذاکره و همکاری با ساینا...

مدیر عامل هلدینگ شوینده به شرکت ساینا نیز اشاره کرد و گفت:  ساینا تولید کننده مایعات ظرف شوئی است و جز سومین برند پرتقاضا در بازار ایران است که شرکت های خارجی برای مذاکره و همکاری با این شرکت ورود پیدا کرده اند و مذاکراتی برای جوینت ونچر و یا تولیدات  Out sourceرا داشته  اند.

مروارید هامون و صادرات 90 درصدی محصولات...

وی در خصوص شرکت مروارید هامون هم گفت: این شرکت در زاهدان فعال است و 90 درصد محصولات تولیدی اش به افغانستان و پاکستان صادر می شود ، محصولات صادراتی این مجموعه پودر،مایعات ظرفشوئی ودستشوئی و شامپو را شامل می شود.

آلی شیمی قم مواد اولیه تولید می کند و یاران توسعه محصول را بسته بندی ...

وکیلی در خصوص دو شرکت آلی شیمی قم و یاران توسعه هلدینگ شوینده هم گفت: شرکت آلی شیمی قم تولید کننده مواد اولیه صنعتی صنعت شوینده است و شرکت یاران توسعه نیز جز مزیت های نسبی مجموعه است چرا که حوزه فعالیت این شرکت در صنعت بسته بندی و چاپ محصولات است و تکمیل بودن زنجیره تولید در مجموعه یکی از ویژگی هایی است که مجموعه دارد و می توانیم بر اساس نیاز بازار ، شرایط بسته بندی و نوع محصول را تغییر دهیم و رقابت خوبی را ایجاد کنیم.

«به پخش» توزیع کننده محصولات هلدینگ ...

وی در ادامه گفت: از دیگر  ویژگی های خاص مجموعه گروه توزیع و پخش بسیار خوب با برندی با سابقه و خوشنام است. «به پخش» شرکتی است که منحصرا محصولات گروه ما را در سراسر کشور توزیع و پخش می کند.

وکیلی گفت: به عبارتی شرکت به جز بخشی از مواد اولیه که وارداتی است سایر زنجیره تولید را به طور کامل در اختیار دارد و این توانایی را دارد تا مواد اولیه صنعتی که در داخل تولید می شود را تولید کند و در نهایت محصولات را آن طور که مورد توجه بازار است بسته بندی کرده و به بازار عرضه کند.

ظرفیت سازی 40 درصد نیاز بازار داخل برعهده «شوینده»...

مدیر عامل «شوینده» گفت: هلدینگ شوینده 40 درصد نیاز بازار ایران را ظرفیت سازی کرده است و محور اصلی ما صادرات است ، بیش از 23 درصد محصولات مجموعه از نظر وزنی صادراتی است.

12کشور صادراتی مقصد کالا های هلدینگ «شوینده»، روسیه  سریلانکا و عمان به سبد فروش شرکت اضافه می شود

وکیلی به فعالیت های صادراتی مجموعه هم اشاره کرد و گفت: به بیش از 12 کشور همسایه صادرات داریم و از جمله معدود شرکت های داخلی هستیم که خط ریلی از درب کارخانه محصولات را به مراکز صادراتی حمل می کند،  این ویژگی در شرکت پاکسان وجود دارد و بازارهای صادراتی شرکت کشور هایی همچون عراق، افغانستان، قزاقستان، قرقیزستان، پاکستان، ترکمنستان تاجیکستان، ارمنستان، گرجستان، بحرین و آذربایجان هستند و شرکت در حال برنامه ریزی و آماده سازی توسعه بازارهای صادراتی است و برنامه صادرات به کشورهایی از جمله  روسیه،عمان و سریلانکا در برنامه است.

برنامه های شرکت در افغانستان، عراق و ارمنستان...

وی در خصوص برنامه های آتی مجموعه گفت: شرکت در نظر دارد تا پروژه ای که در ارمنستان از سال 2014 متوقف مانده بود را مجددا استارت بزند و مقدمات لازم برای راه اندازی پاکسان ارمنستان در حال اجرایی شدن است. همچنین در افغانستان مذاکراتی با یکی از شرکت های مزار شریف به منظور تولید تحت لیسانس مجموعه و با انحصار تامین مواد اولیه از سوی شرکت داشته ایم  و اخیرا در بازار عراق هم تفاهمنامه ای نوشتیم که در نجف و بصره و کربلا و جنوب عراق توسعه بازار داشته باشیم که شرایط بسیار خاصی است و طرف ما یک هلدینگ اقتصادی قدرتمند در عراق است و ما به آن ورود خواهیم کرد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24