Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

​شرکت سرمایه گذاری مهر آیندگان نیز در راستای سیاست‌های خود در برخی مواقع سهامی را به فروش می رساند و یا خرید می کند.

مهر آیندگان قصد خرید «فخوز» دارد؟/ پاسخ مدیرعامل را اینجا بخوانید...

بورس24 : مدیرعامل مهر آیندگان از استراتژی این شرکت در بازار سرمایه می گوید. این حقوقی، عرضه های اخیر را به عنوان ماهیت شرکت سرمایه گذاری عنوان کرده که هر زمان قیمت سهام در بازار سرمایه مناسب باشد خریدار یا فروشنده است. اخیرا شایعه شده بود که این شرکت در حال فروش سهام در بازار است تا بتواند با استفاده از منابع آن، سهام فولاد خوزستان را خریداری کند. اما مدیرعامل مهر آیندگان توضیح می دهد که خرید و فروش سهام توسط این شرکت، بر اساس ذات شرکت های سرمایه گذاری است.

مصطفی امید قائمی، مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری مهر آیندگان در خصوص استراتژی این شرکت در بازار در خصوص خرید و فروش ها به خبرنگار بورس24 گفت: به هر حال شرکت‌های سرمایه‌گذاری سیاست‌های منحصر به خود را دارند. شرکت سرمایه گذاری مهر آیندگان نیز در راستای سیاست‌های خود در برخی مواقع سهامی را به فروش می رساند و یا خرید می کند.

وی ادامه داد: معمولا شرکت های سرمایه گذاری سهام را در قیمت هایی واگذار و یا خرید می کنند که جذاب باشد. همچنین منابع حاصل برای معاملات و سرمایه گذاری در بازارهای اولیه به کار گرفته می شود.

او گفت: به هر حال شرکت‌های سرمایه‌گذاری در مقطعی سهام را می فروشند و در مقطعی سهام خریداری می‌کنند. این ماهیت شرکتهای سرمایه گذاری است که وقتی قیمت سهام به میزان مورد نظر برسد سهام را واگذار نموده و یا خریداری می‌کنند.

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری مهر آیندگان گفت: از جهت خرید هم سعی می کنیم با توجه به حجم زیاد پرتفولیو در مواقعی که فعالان حقیقی از خرید سهام امتناع می کنند در بازار اقدام به خرید نماییم.

اگر سهمی بفروشیم فقط بلوکی ...

امید قائمی افزود: همچنین فعلا برنامه واگذاری سهام شرکت ها به صورت خرد در بازار را نداریم و با توجه به برنامه های واگذاری، سهام شرکت های «غدیر، پردیس، زاگرس، فولاد خوزستان و ...» به صورت بلوک به خریداران نهادی واگذار می شود.

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری مهر آیندگان در خصوص استراتژی آینده این شرکت در بازار گفت: به هر حال با توجه به افزایش قیمت کامادیتی ها و همچنین قیمت ارز، سهام پتروشیمی ها و معادن برای سرمایه‌گذاری مناسب است و تمرکز روی این صنایع را در اولویت قرار خواهیم داد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24