Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

علی شیخی مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری سمند در خصوص آخرین برنامه این شرکت برای واگذاری بلوک ایران خودرو که ارزش تصاحب یک کرسی از هیات مدیره غول خودروسازی کشور را دارد به بورس ٢۴گفت: اولا باید اعلام کنم که نامه منتشر شده در فضای مجازی کاملا تقلبی است و از سوی ما نامه ای منتشر نشده است....

مدیرعامل سمند هم آگهی فروش ایران خودرو را تقلبی اعلام کرد / شیخی : می فروشیم ، ولی نامه امروز صبح کارما نبود!

بورس24 : بلوک 15.8 درصدی ایران خودرو که قراربود چهارشنبه گذشته 11بهمن 1396 عرضه شود ، به دلیل ملاحظات بورس تهران درباره خریدار عملیاتی نشد و علی صحرائی معاون عملیات بازار بورس تهران اعلام کرد : به دلیل عدم تایید صلاحیت خریداران با توجه به دستور العمل های موجود این بلوک معامله نشد و بلوک مذکور روی میز فروش باقی ماند.

اما امروز نامه ای در خصوص این که این بلوک مجددا آگهی شده است بر روی خروجی کانال های تلگرامی فعال در حوزه بازار سرمایه آمد و منجر شد تا نماد خودرو متوقف شود.

بازار در خصوص این نامه گمانه زنی های متعددی داشت و پس از دقایقی این نامه جعلی اعلام شد و حتی مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری سمند به عنوان عرضه کننده سهم هم در گفت و گو با بورس24 بر جعلی بودن این نامه تاکید کرد.

بنابراین همچنان نگاه ها معطوف به این موضوع است که سرمایه گذاری سمند چه برنامه ای برای عرضه بلوک 15.8 درصدی ایران خودرو دارد. علی شیخی مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری سمند در خصوص آخرین برنامه این شرکت برای واگذاری بلوک ایران خودرو که ارزش تصاحب یک کرسی از هیات مدیره غول خودروسازی کشور را دارد به بورس24 گفت: اولا باید اعلام کنم که نامه منتشر شده در فضای مجازی کاملا تقلبی است و از سوی ما نامه ای منتشر نشده است.

وی ادامه داد: سرمایه گذاری سمند برنامه های خود را اعلام کرده است و همچنان برنامه ما فروش بلوک مذکور است. تا این لحظه اصرار ما و گروه ایران خودرو بر فروش است.

شیخی افزود: فروش این نوع سهم در این حجم طبیعتا شرایط خاص خود را دارد و خریدار باید از لحاظ تمکن و سایر صلاحیت ها از سوی نهاد های مختلف از جمله سازمان بورس و ایران خودرو تایید شود. این که با چه کسی معامله می کنیم چه حقیقی و چه حقوقی باید این اطمینان را داشته باشیم که هم وجه معامله بر می گردد و هم برای کلیه ذینفعان ایران خودرو مفید است.

وی در پایان تاکید کرد: بر همان عهد که بودیم هستیم و بر واگذاری بلوک اصرار داریم و اراده گروه ایران خودرو نیز بر واگذاری است.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24