Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

خروج از بنگاه داری و خیز به سمت سهام داری هدف ماست مرتضی لطفی، مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا)، در سخنانی گفت: می توانم ادعا کنم که تنها نهاد اقتصادی هستیم که به منظور شفافیت، تمام شرکت های ما در بورس عرضه می شوند. همواره شرایط را طوری تنظیم کرده ایم که دستگاه های نظارتی بتوانند فعالیت کنند تا...

مدیر عامل شستا: بعد از برجام هر خارجی که برای کار اقتصادی آمد، آمد، پیش ما / خیلی بزرگ هستیم، حتی در خاورمیانه!

بورس24 : مرتضی لطفی، مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا)، در سخنانی گفت: می توانم ادعا کنم که تنها نهاد اقتصادی هستیم که به منظور شفافیت، تمام شرکت های ما در بورس عرضه می شوند. همواره شرایط را طوری تنظیم کرده ایم که دستگاه های نظارتی بتوانند فعالیت کنند. 

به گفته او شستا ۲۷۴ شرکت تحت پوشش دارد که ۱۸۰ شرکت آن تحت کنترل است، و در ۹ هلدینگ نفت و گاز و پتروشیمی، عمران و حمل و نقل، سیمان، دارو، انرژی ، صنایع عمومی ، بانک،ICT ، سرمایه گذاری و موارد دیگر فعالیت دارد.

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی ادامه داد: بنا داریم که تصدی خودمان را در امور شرکت ها و بنگاه هایی که امکان فعالیت در بخش خصوصی دارد، کاهش دهیم و به همین دلیل تا پایان سال ۹۸ مدیریت بخشی از شرکت ها در حیطه تامین اجتماعی ( حدود ۱۵۸ شرکت ) را به بخش خصوصی واگذار خواهیم کرد.

او تصریح کرد: مشخصات شرکت هایی که قصد واگذاری آن را داریم، در سایت هلدینگ صبا تامین قرار دارد. لطفی ادامه داد: شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در برنامه راهبردی ۵ سال آینده با رویکرد سهام داری قابلیت ها و مزیت های فراوانی دارد.

وی ادامه داد: به همین دلیل هم برنامه های را پیش بینی کرده است و بعد از برجام تلاش شده است که بتوانیم توسعه ارتباطات بین المللی و جذب سرمایه گذاری خارجی داشته باشیم.

او تاکید کرد: بعد از برجام هر هیات خارجی که در قالب فعالیت اقتصادی به کشور آمده است، به نوعی با شستا وارد گفتگو شده است. ما در خاورمیانه هم از جمله بنگاه های بزرگ اقتصادی هستیم. بنابراین بنا داریم، در حوزه انرژی و نیروگاه ها، بانک، بیمه، معدن وفلزات ، ارتباطات و فناوری فعالیت داشته باشیم.

منبع: ایلنا 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24