Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

آیا کانادا آن خاوری خبیث را که با همه دزدی فرار کرد، برگرداند که این را برگرداند؟ حجت الاسلام و المسلمین منتظری در بیان جزییات پرونده اختلاس در وزارت نفت گفت: این فرد چندین ماشین خارجی و لوکس و فوق لوکس و املاک فراوان داشته است و یک فرد مگر چقدر می‌ تواند درآمد داشته باشد که این قدر بخواهد امکانات برای خود فراهم کند، و بعد هم بی صدا فرار می‌ کند و بعد از آن هم به ما اعلام می‌ شود که وی فرار کرده و او را تعقیب کنید...

توضیحات دادستان کل کشور درباره عامل اختلاس در وزارت نفت: بی صدا فرار کرد / بعد از آن هم به ما اعلام می‌ شود که وی فرار کرده، او را تعقیب کنید!

بورس24 : حجت الاسلام و المسلمین منتظری گفت: در بیان جزییات پرونده اختلاس در وزارت نفت گفت: این فرد چندین ماشین خارجی و لوکس و فوق لوکس و املاک فراوان داشته است و یک فرد مگر چقدر می‌ تواند درآمد داشته باشد که این قدر بخواهد امکانات برای خود فراهم کند، و بعد هم بی صدا فرار می‌ کند و بعد از آن هم به ما اعلام می‌ شود که وی فرار کرده و او را تعقیب کنید. 

وی ادامه داد: آیا کانادا آن خاوری خبیث را که با همه دزدی فرار کرد برگرداند که این را برگرداند.

وی با بیان اینکه امنیت بسیار مهم است و حرف اول را در کشور می‌ زند، یادآور شد: اگر امنیت داشته باشیم، اقتصاد، صنعت، علم و کشاورزی رشد پیدا خواهد کرد و در غیر این صورت به همه آسیب خواهد رسید که ایجاد امنیت وظیفه یک مجموعه‌ ای است که باید با هم همکاری کنند.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری گفت: اگر خدای نکرده یک ناهماهنگی داشته باشیم، دشمن از این ناهماهنگی سواستفاده می‌ کند، لذا باید مسئله امنیت که دشمن در زمینه سلب آن از کشورمان خیلی سرمایه گذاری و برنامه ریزی می‌ کند را باید خیلی جدی گرفت و همان گونه که در طول این چهل سال ملت و مسئولان با حضور خودشان چشم فتنه را کور کردند، بعد از این هم هرگز اجازه نخواهیم داد، کسانی که به جان و مال و ناموس مردم خیانت کرده و می‌ کنند، بخواهند مجددا اقدامات خبیثانه خود را انجام دهند. 

منبع: میزان 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24