Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

هنوز کیفرخواستی برای پرونده جهانگیری صادر نشده / بعد از اجازه قانون، جزئیات و روند پرونده را توضیح می دهیم سخنگوی قوه قضائیه ضمن تشریح آخرین وضعیت پرونده «مهدی جهانگیری» گفت: تاکنون کیفرخواستی در این خصوص صادر نشده است و...

اژه ای: در پرونده مهدی جهانگیری هم مسائلی در استان کرمان و مسائل مهم تری در تهران وجود داشت

بورس24 : سخنگوی قوه قضائیه ضمن تشریح آخرین وضعیت پرونده «مهدی جهانگیری» گفت: تاکنون کیفرخواستی در این خصوص صادر نشده است. 

حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای عصر پنجشنبه در نشست خبری در پاویون فرودگاه کرمان اظهار داشت: علت سفر من به استان کرمان شرکت در همایش ملی پیشگیری از خشونت، چالش ها و راهکارها و دیدار با همکاران خود در دادگستری استان کرمان و رسیدگی به مطالب و مشکلات حوزه قضائی استان کرمان بود.

وی افزود: با توجه به فرصت که به وجود آمد در شورای تامین استان کرمان هم شرکت کردیم.

محسنی اژه ای بیان کرد: از نظر خود بنده سفر به استان کرمان سفر بسیار خوبی بود و بحمدالله مسائلی که در این استان می گذرد، نسبت به آینده چشم انداز روشنی دارد و در حال توسعه است. 

معاون اولیه قوه قضائیه تصریح کرد: فعالیت های خوبی به لحاظ اقتصادی و اشتغال در سطح استان کرمان انجام شده و نسبت به سال های گذشته پیشرفت های قابل توجهی حاصل شده است.

محسنی اژه ای عنوان کرد: در جلساتی که طی شب گذشته و امروز صبح و بعدازظهر با مسئولان مختلف استانی داشتیم، همه از همدلی و همکاری مسئولان استانی صحبت می کردند و در عمل هم ما دیدیم، همین طور است و سفر خوبی برای بنده بود. ان شاءالله این سفر برای همکاران قضائی و همایش مفید بوده باشد.

وی تصریح کرد: در حوزه قضائی استان کرمان تنها مشکلاتی که همکاران داشتند و مطالب و پیشنهادات را به صورت مکتوب و ریاست کل دادگستری از زبان همکاران خود مطرح کردند که باید در مورد بخشی از آنها در آینده تصمیم بگیریم و تصمیم خاصی در اینجا گرفته نشد.

محسنی اژه ای در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در مورد آخرین وضعیت پرونده مهدی جهانگیری بیان کرد: در این پرونده هم مسائلی در استان کرمان و مسائل مهم تری در تهران وجود داشت و نهایتا با هماهنگی که بین دستگاه قضایی استان کرمان و تهران شده این پرونده به تهران منتقل شد.

سخنگویی قوه قضائیه افزود: پرونده وی هنوز در مرحله دادسرایی است، یعنی هنوز کیفرخواستی برای آن صادر نشده و الان در مرحله تحقیقات مقدماتی است، بعد از اینکه پرونده تمام شد و بعد از اجازه قانون می شود از جزئیات و روند پرونده توضیع داد.

وی ادامه داد: برای برگزاری این همایش زحمات زیادی کشیده شد و مقالات زیادی افراد از سراسر کشور به این همایش فرستادند و اساتید آنها را بررسی و تعدادی از مقاله های انتخاب شدند و به صورت کتاب در می آیند.

محسنی اژه ای ابراز داشت: انواع و اقسام خشونت ها در جامعه وجود دارد که در این همایش درباره علل و عوامل آن و چگونگی پیشگیری از آن بحث شد که خشونتی در جامعه به وجود نیاید. 

معاون اولیه قوه قضائیه بیان داشت: چنانچه فردی در هر زمینه ای تخلفی داشته باشد طبیعی است که به آن رسیدگی می شود.

وی درباره طرح مجلس در زمینه رسیدگی به اموال مسئولان افزود: در ماده 142 قانون اساسی داریم که در آن مقامات مشخصی مانند سران قوا، وزیران و ... قید شده است و از ابتدای انقلاب بررسی می شده است. اما مجلس در این طرح می خواهد مواردی غیر از آن اصل باشد که هنوز در حال بحث در کمیسیون ها است و به صحن مجلس نیامده است.

منبع: مهر 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24