Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

صبح امروز ٢٣ اسفند ٩۶ مراسم رسمی معارفه سرپرست شرکت های پتروشیمی مبین، پتروشیمی نوری ، پتروشیمی پازارگاد و پتروشیمی پارس با حضور جمعی از مدیران برگزار شد...

تغییر مدیرعامل چهار شرکت وابسته به هلدینگ خلیج فارس

بورس24 : صبح امروز 23 اسفند 96 مراسم رسمی معارفه سرپرست شرکت های پتروشیمی مبین، پتروشیمی نوری ، پتروشیمی پازارگاد و پتروشیمی پارس با حضور جمعی از مدیران برگزار شد.
در این مراسم مهندس اشرف زاده مدیر برنامه ریزی اقتصادی و توسعه شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با اشاره بر اینکه٩٠ درصد دارایی های سازمان ها را نیروی انسانی و تفکرات سازنده آنان تشکیل می دهد ، متذکر شد: تغییر، بخشی از برنامه بهبود مستمر است و سازمان هایی که تغییر را نپذیرند محکوم به فنا هستند.
اشرف زاده در مراسم معارفه سرپرست پتروشیمی مبین با تاکید بر این که این شرکت یک شرکت موفق بورسی است و باید این پیشتازی را حفظ کند تصریح کرد: باید تفکری ایجاد شود که با اصل ماندگاری شرکت ها و رقابت پذیری هماهنگ باشد.
از سویی دیگر مدیر برنامه ریزی اقتصادی و توسعه هلدینگ خلیج فارس در مراسم رسمی معارفه سرپرست شرکت پتروشیمی پازارگاد با تاکید بر این که ماهیت شرکت پازارگاد که با خانواده ها. کارکنان و مردم ارتباط دارد خیلی متفاوت و در عین حال مهم است ، افزود: این شرکت در حال حاضر یک برند است و مهم ترین نکته در این رابطه حفظ ارزش و اعتبار این برند است.
اشرف زاده خاطرنشان ساخت: مدیرعامل جدید هلدینگ خلیج فارس با تایید برنامه استراتژیک و رویکردهای موجود حسن اعتماد نسبت به اقدام های انجام شده را بخوبی نشان دادند.
به اذعان این مدیر، صداقت، سلامت اخلاق حرفه ای ، حفظ ارزش های انسانی ،جانشین پروری، مدیریت هزینه ها، پشتیبانی مطلوب از شرکت های تولیدی و توجه به اقتصاد مقاومتی از جمله محورهای مورد تاکید مهندس ربیعی مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس در انتصاب مدیران جدید بوده است.
مدیر برنامه ریزی هلدینگ خلیج فارس اظهارکرد انتصاب های صورت گرفته در هلدینگ خلیج فارس از نیروهای درون سازمان صورت گرفته و این اقدام بسیار ارزشمند است.
همچنین صبح امروز جلسه معارفه سرپرست پتروشیمی نوری در محل این شرکت برگزار شد.
در این بین اشرف زاده در این مراسم نیز با تاکید بر این که در پتروشیمی نوری رهبری سازمانی و مدیریت به خوبی نمایان است ، اظهار داشت : کار تیمی و موفقیت در اجرای برنامه های اچ اس ای کارهای ارزشمندی است که به خوبی در پتروشیمی نوری انجام شده است.براساس اظهارات این مدیر،هلدینگ خلیج فارس در اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی بسیار موفق عمل کرده تا جاییکه به قطع می توان گفت پتروشیمی نوری هیچگاه تنگنای تولید نداشته و همیشه بالاتر از ظرفیت تولید گام برداشته است.

در این مراسم همچنین طاهری مدیرعامل سابق شرکت پتروشیمی نوری گفت : طی مدت حضور بر اساس تفکر سیستمی و برنامه های بهبود مستمر و رشد متوازن حرکت کرده و علاوه بر تولید و اچ اس ای در همه بخش‌ها از جمله مالی،ورزش و سایر فعالیت ها هم موفق بوده ایم. از سویی دیگر در این جلسه صانعی سرپرست پتروشیمی نوری با تاکید بر این که در حال حاضر به ٩٧ درصد برنامه رسیدیم دلیل صد درصد نشدن ظرفیت تولید این مجتمع را کمبود خوراک دانست و ابراز امیدواری کرد این مشکل هر چه زودتر رفع شود.
در جلسه معارفه سرپرست پتروشیمی پارس مدیر برنامه ریزی اقتصادی و توسعه هلدینگ خلیج فارس افزود : هلدینگ خلیج فارس در سال اقتصاد مقاومتی عملکرد بسیار موفقی داشته است.
وی ادامه داد : هلدینگ خلیج فارس در اجرای جانشین پروری بسیار موفق بوده به گونه ای که هم اکنون شاهد هستیم تمام انتصاب ها نفرات دوم مدیران مسیولیت بالاتر را برعهده می گیرد و در پرداخت پاداش‌ها هلدینگ همه نیروها اعم از رسمی. مدت معین. موقت و پیمانکار را یکسان دیده است.

اشرف‌زاده همچنین در مراسم معارفه سرپرست جدید پتروشیمی پارس گفت : این که هلدینگ از ۷۱درصد به ۸۵درصد برسد خیلی ارزشمند است و این کار بزرگ را در واحدهای تولیدی انجام داده ایم و تاکید کرد برای حمایت از ساخت داخل ، ۷۰ درصد سفارش ها داخلی بوده و دستورالعمل داریم که فقط تجهیزاتی از خارج خریداری شود که امکان ساخت آن ها در داخل نیست.
سپس مهندس قسامی سرپرست جدید پتروشیمی پارس اظهار داشت : من ضمن تشکر از حسن نظر هلدینگ‌خلیج فارس اعلام می کنم بعد از خدا امیدم به پرسنل خوب همدل و همراهی است که به وجود آن ها افتخار می کنم.

منبع : روابط عمومی هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24