Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

به گزارش بورس٢۴،مجموعه گروه کارخانجات تبرک با نماد تبرک در آخرین روز از سال ١٣٩۶ به بازار سرمایه عرضه شد و این نماد طی معاملات امروز که اولین روز معاملاتی آن بود با روند منفی کار خود را آغاز کرد و همین موضوع نگرانی را در میان سهامداران جدید این مجموعه ایجاد کرد. معاون مالی و اداری تبرک در گفتگو با بورس٢۴، با اظهار امیدواری به معاملات سهم، نوید حمایت از سهم و بهتر شدن معاملات را طی روزهای آتی داد.

تبرک حمایت خواهد شد/نگران نباشید

مجموعه گروه کارخانجات تبرک با نماد تبرک در آخرین روز از سال 1396 به بازار سرمایه عرضه شد و این نماد طی معاملات امروز که اولین روز معاملاتی آن بود با روند منفی کار خود را آغاز کرد و همین موضوع نگرانی را در میان سهامداران جدید این مجموعه ایجاد کرد. معاون مالی و اداری با اظهار امیدواری به معاملات سهم، نوید حمایت از سهم و بهتر شدن معاملات را طی روزهای آتی داد.
رضا اسدی معاون مالی و اداری شرکت گروه کارخانجات تبرک در گفتگو با بورس24 ،در خصوص معاملات منفی تبرک در اولین روز معاملاتی سال 97 و اولین روز پس از عرضه گفت: این افت قیمت سهم پس از روز عرضه به دلیل متزلزل بودن بازار بوده و جو منفی ایجاد شده در این سهم منجر به افت قیمت سهم شد.
وی ادامه داد: اینکه امروز معاملات سهم منفی بوده و ما شاهد افت قیمت در سهم تبرک بوده ایم نمی تواند مبنای تصمیم گیری قرار گیرد، به نظر این معاملات طبیعی است و ما نیز این رنج منفی را پیش بینی را می کردیم.
وی تاکید کرد: سهامداران مطمئن باشند این افت قیمت کنترل خواهد شد و حمایت سهامدار عمده برای این سهم خواهد بود، سهامدار عمده از سهم حمایت می کند. این حمایت کم کم خود را در معاملات نشان خواهد داد. امیدواریم با حمایت های سهامدار عمده روند معاملاتی تبرک طی روزهای آتی مثبت شود.
اسدی در خصوص برنامه های شرکت عنوان کرد: برنامه ها و طرح های مجموعه تبرک به درستی و در زمان خود اجرایی می شود، سال خوبی برای این مجموعه آغاز شده و بودجه سال مالی این شرکت نیز در حال حسابرسی بوده که به زودی روی سامانه کدال قرار خواهد گرفت.
وی خاطر نشان کرد: مجموعه تبرک برای سال 97، به اندازه 256ریال سود برای هر سهم در نظر گرفته که برنامه های شرکت برای تحقق این میزان سود به درستی در حال پیاده سازی و پیشروی است.
معاون مالی و اداری تبرک گفت: همان طور که قبلا گفته شد این مجموعه در سال جدید بازارهای صادراتی جدید را به بازارهای خود خواهد افزود و محصولات جدید نیز یکی پس از دیگری روانه بازار خواهد شد.
وی افزود: قیمت سهم از NAV فاصله دارد و با حمایت های سهامدار عمده شاهد روزهای بهتری در این معاملات خواهیم بود، در نتیجه سهامداران نگران اولین روز معاملاتی این سهم بر روی تابلوی معاملاتی نباشند.
رضا اسدی توضیح داد: اجرای طرح های توسعه ای شرکت، تکمیل زنجیره ارزش افزوده در گروه، اجرای فعالیت جدید اقتصادی، بهره مندی از معافیت مالیاتی شرکت های پذیرفته شده، شفافیت و اعتبار قیمت سهام به واسطه مبادله، اطلاع رسانی هماهنگ و عادلانه به سرمایه گذاران، ارزیابی مناسب تر از عملکرد مدیریت شرکت، ارتقاء سیستم های اطلاعات حسابداری و کنترل های داخلی شرکت به تبع استقرار نظام راهبری شرکتی از جمله برنامه های این مجموعه به حساب می آیند.

منبع خبر: سازمان اطلاع رسانی و تحلیلی بورس24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

این مطلب 1 نظر دارد.

  • fereidoon agazadeh
    fereidoon agazadeh

    سهامدار عمده شفادارو هم اظهار حمایت از سهم را میکرد !؟

    6 سال پیش

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24