Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: تلگرام جای خود را به یک سامانه مشابه ملی خواهد داد و فکر می‌کنم این اتفاق حداکثر تا پایان ماه جاری بیافتد.

آغاز شمارش معکوس برای فیلتر تلگرام/ رئیس کمیسیون امنیت ملی: تا پایان فروردین تلگرام جای خود را به پیام‌رسان داخلی می‎دهد

به گزارش بورس24 ؛ علاء الدین بروجردی در گفت و گو با رادیو شهری بروجرد، با اشاره به موضوع از مدار خارج شدن «تلگرام» اظهار کرد: این تصمیمی است که در بالاترین سطح اتخاذ شده و تلگرام جای خود را به یک سامانه مشابه ملی خواهد داد.

وی تصریح کرد: این موضوع به لحاظ امنیت ملی ما مهم است، با توجه به نقش مخربی که تلگرام در بحران های سال گذشته در کشور داشت و هم اینکه ما امروز در فضای مجازی به این توانمندی رسیده ایم که یک سامانه ملی را مانند سروش و ظرفیت های دیگر تعریف کنیم، ما را به این تصمیم رسانده است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی بیان کرد: ممکن است تعداد مشترکین سروش ۳ میلیون باشد و تعداد مشترکین تلگرام چهل میلیون، اما این تعداد سرریز می شوند و وقتی تلگرام از مدار خارج شد مردم به یک سامانه ملی روی می آورند.

وی تصریح کرد: در رابطه با نگرانی هایی که رسانه های بیگانه بیشتر به آن دامن می زنند که سامانه های داخلی ایمن نیست و یا مسائلی از این دست، به لحاظ بستر سازی فنی و سالم بودن محیط آن، کار گسترده ای در حال صورت گرفتن است.

بروجردی خاطرنشان کرد: این تصمیم اتخاذ شده که تلگرام جای خود را به یک سامانه ملی بدهد و فکر می کنم حداکثر تا پایان ماه جاری (فروردین ماه) این اتفاق خواهد افتاد.

منبع: انتخاب

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24