Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

مسئولان از جزیره کیش برای توسعه گردشگری و رونق اقتصادی کشور حمایت کنند مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به نام گذاری امسال، از مسئولان و فعالان عرصه های مختلف خواست از جزیره کیش به عنوان یک کالای ایرانی برای توسعه گردشگری و رونق اقتصادی کشور حمایت کنند...

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش: امروز ایران متاثر از شعار، حمایت از کالای ایرانی است

بورس24 : مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به نام گذاری امسال، از مسئولان و فعالان عرصه های مختلف خواست از جزیره کیش به عنوان یک کالای ایرانی برای توسعه گردشگری و رونق اقتصادی کشور حمایت کنند.  

بر اساس این گزارش به نقل از سازمان منطقه آزاد کیش، انصاری لاری در هفتاد و هشتمین جلسه شورای اداری کیش با اشاره به نام گذاری سال جدید با عنوان سال حمایت از کالای ایرانی و حمایت از تولیدات داخلی گفت: شرایط اقتصادی ما ایجاب می کند که با تمام وجود از کالای ایرانی حمایت کنیم. 

او گفت: امروز همه کشور متاثر از شعار «حمایت از کالای ایرانی» است و ما نیز در مناطق آزاد به ویژه منطقه آزاد کیش وظیفه داریم که برای تحقق این شعار اساسی و کلیدی در حوزه اقتصاد ملی تلاش کنیم. 

انصاری لاری ابراز امیدواری کرد، تجربه های به دست آمده در نوروز 97 مقدمه ای برای اصلاح و پیشرفت خدمات گردشگری در جزیره کیش باشد.

مدیر عامل منطقه آزاد کیش حمایت از کالای ایرانی در عرصه گردشگری را جذب سالانه 10 تا 20 درصد از گردشگرانی اعلام کرد که مقصد سفرشان کشورهای اطراف است. 

انصاری لاری تأکید کرد: ما جزیره کیش را به عنوان یک کالای برتر ایرانی می دانیم. اگر قرار است، در کشور کالای ایرانی تولید شود، باید روز به روز کیفیت شان بیشتر شود و تاکید مقام معظم رهبری نیز بر حمایت از تولیدات با کیفیت است، تا مورد توجه و استقبال مردم و در یک چرخه عرضه و تقاضا قرار گیرد. 

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: همه ما می دانیم که کالای برتر ایرانی باید مورد حمایت قرار گیرد اما گاهی در ذهن وسخن برخی مسئولان شاهد یک سوء تفاهم نسبت به کل مناطق آزاد و بعضی اوقات به صورت خاص نسبت به جزیره کیش هستیم. 

وی ادامه داد: یکی از وظایف ما در سال جدید تلاش برای زدودن این سوء تفاهم و سوء ظن است و یکی از وظایف جدی ما عرضه این کالای برتر با کیفیت بهتر است.

وی با بیان اینکه 12 میلیون نفر در سال 96 به سفر خارجی رفته اند، گفت: 95 درصد از این جمعیت برای تفریح سفر کرده اند و از این آمار 90 درصد به کشورهای امارات و ترکیه رفته اند. اگر ما بتوانیم 20 درصد از این آمار را جذب بکنیم کاری کرده ایم. 

وی تاکید کرد: اگر در رقابت با دیگر شهرهای کشور خودمان گردشگر مقاصد داخلی را جذب کنیم، کاری نکرده ایم، بلکه یک رقابت داخلی روی داده که کمکی به اقتصاد کشور و حمایت از کالای ایرانی نکرده ایم. 

وی تاکید کرد: در همه حوزه ها نیازمند یک نوع تسامح و تساهل هستیم اگر درحوزه اقتصاد سرمایه گذاران ما از پرداخت مالیات معاف هستند، باید در حوزه فرهنگی و اجتماعی هم ضمن حفظ اصول اسلام و موازین شرعی قائل به نوعی تسامح و تساهل باشیم. 

او گفت: اگر قرار است، همین برخوردی که در همه جا هست در کیش هم داشته باشیم، چطور می توانیم مردم کشورمان را از سفر به امارات و ترکیه منصرف بکنیم و به کیش بیاوریم.  

وی افزود: آیا رفتن این مردم به کشورهای همسایه آسیب اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی بیشتری در پی دارد یا سفر آنها به کیش حتی با پذیرفتن نوعی تسامح و تساهل که باید در رفتارهای اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی داشته باشیم.    

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24