Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

چرا می خواید، اوضاع رو عادی جلوه بدید، شما؟! حریری نایب رئیس اتاق ایران و چین نوشت: هم‌ اکنون بیش از ١٠٠ هزار نفر در صف اخذ ویزای سرمایه‌ گذاری هستند و چندی پیش نیز اعلام شده بود که بیش از ١.۵ میلیون نفر درخواست مهاجرت به استرالیا و کانادا را داده‌ اند. شرایط و تبلیغات به گونه‌ ای عمل شده که حتی مردم عادی و متوسط هم به فکر خروج از کشور از طریق خرید خانه و ویلا شده‌ اند و باید فکری به حال این موضوع کرد. نباید توقع داشته باشیم، منابع ارزی کشور به‌ شکل عادی در اختیار قرار بگیرد، به هر حال انتقاد اصلی از دولت این است که خیلی دیر وارد فاز تدافعی شده از ١.۵ سال پیش معلوم بود که احتمال دعوای ترامپ و ایران وجود دارد و نباید برای عادی جلوه دادن اوضاع اقدامات سخت گیرانه را عقب انداخت...

نایب رئیس اتاق ایران و چین: بیش از ١.۵ میلیون ایرانی درخواست مهاجرت به استرالیا و کانادا را داده‌ اند / مردم عادی و متوسط هم به فکر رفتن اند

بورس24 : نایب رئیس اتاق ایران و چین نوشت: در شرایط حاضر تصمیمات اتخاذشده منطقی است و هر کس در این‌ باره انتقاد دارد، باید راهکار خود را به تناسب وضعیت موجود ارائه بدهد. 

وی با بیان اینکه شنیده‌ ها حاکی از آن است، هم‌ اکنون بیش از 100 هزار نفر در صف اخذ ویزای سرمایه‌ گذاری هستند و چندی پیش نیز اعلام شده بود که بیش از 1.5 میلیون نفر درخواست مهاجرت به استرالیا و کانادا را داده‌ اند، گفت: شرایط و تبلیغات به گونه‌ ای عمل شده که حتی مردم عادی و متوسط هم به فکر خروج از کشور از طریق خرید خانه و ویلا شده‌ اند و باید فکری به حال این موضوع کرد.

حریری با بیان اینکه نباید توقع داشته باشیم، منابع ارزی کشور به‌ شکل عادی در اختیار قرار بگیرد، افزود: انتقاد اصلی از دولت این است که خیلی دیر وارد فاز تدافعی شده از 1.5 سال پیش معلوم بود که احتمال دعوای ترامپ و ایران وجود دارد و نباید برای عادی جلوه دادن اوضاع اقدامات سخت گیرانه را عقب انداخت، به علاوه آمارهای بانک مرکزی به خوبی فرار سرمایه‌ ها را نشان می‌ داد. 

وی همچنین درباره محدود کردن فعالیت‌ های صرافی‌ ها و تأمین منابع ارزی برای واردات گفت: تعریف صرافی در دنیا با آنچه اکنون در کشور ما جاری است، متفاوت بوده و بنابراین هر چه به سمت شفاف‌ سازی پیش برویم و منابع را مدیریت کنیم، شاهد کاهش رانت‌ ها و کاهش فشار قیمت‌ ها بر مردم خواهیم بود.

منبع: روزنامه جوان 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24