Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

اوضاع بازار اجاره که نگو و نپرس / هیچ اتفاقی در بخش مسکن نیفتاده، ها! حسام عقبایی نایب رئیس اول اتحادیه مشاوران املاک، با اشاره به این‌ که هیچ اتفاق خاصی در بخش مسکن روی نداده، گفت: بازار مسکن به دلیل قیمت‌ های غیر واقعی و کاذب قفل شده و پیش بینی افزایش قیمت، در حد تورم برای آن را داریم. به گفته او در حوزه اجاره‌ بها دغدغه‌ ها مقداری بیشتر است و...

نایب رئیس اتحادیه مشاوران املاک: قیمت‌ های می گویند، در بازار مسکن، غیر واقعی و کاذب / بازار را با این کارها قفل کردند

بورس24 : حسام عقبایی در گفت‌ و گویی درباره وضعیت اجاره‌ بهای مسکن اظهار کرد: با وجود آن‌ که بازار معاملات بازار مسکن به دلیل قیمت‌ های غیر واقعی و کاذب قفل شده و پیش بینی افزایش قیمت در حد تورم برای آن را داریم، اما در حوزه اجاره‌ بها دغدغه‌ ها مقداری بیشتر است. 

وی ادامه داد:‌ نوسانات بازار ارز و طلا در این بخش تاثیرگذار بوده و اصلی‌ ترین شاخص اجاره بها قیمت مسکن است. قاعدتا اگر رشد قیمت مسکن داشته باشیم، در همان حد با رشد اجاره‌ بها مواجه خواهیم بود.

وی با بیان این‌ که البته جای نگرانی نیست و رشد اجاره بها از نرخ تورم عبور نمی‌ کند، گر چه به مستاجران فشار وارد خواهد شد، افزود: یکی از نگرانی‌ ها در این بخش سود بانک‌ هاست، از سوی دیگر عدم تولید مسکن استیجاری در حوزه مسکن اجتماعی توسط دولت نیز باعث عدم تناسب عرضه و تقاضا شده است.

نایب رئیس اول اتحادیه مشاوران املاک با اشاره به این‌ که هیچ اتفاق خاصی در این بخش روی نداده و بین عرضه و تقاضا اجاره نشینی تعادلی به جود نیامده است، اظهار کرد: تقاضا برای اجاره‌ مسکن در شهرهای بزرگ تقاضا بالاست و این مسئله می‌ تواند به افزایش قیمت منجر شود.

وی با اشاره به سوداگری عده‌ ای در بازار اجاره‌ مسکن، افزود: تمام تلاش این است که جلوی این سودداگری افراد سود دجو گرفته شود،‌ در این راستا باید اطلاعات شفاف به مردم ارائه شود، در این صورت اتفاق خاصی در این حوزه طی ماه‌ های پیش رو روی نمی‌ دهد.

وی میزان افزایش نرخ اجاره‌ بهای مسکن را برای تابستان امسال 10 درصد پیش‌ بینی کرد.

منبع: تسنیم 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24