Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

تمامی ارزها مربوط به خارج از کشور است / بیشتر فعالان این حوزه هدفشان سفته بازی است پورابراهیمی در سخنانی با بیان اینکه از لحاظ محتوایی مسئولیت ایجاد ارز دیجیتال بر عهده بانک مرکزی است، تصریح کرد: اثر ایجاد ارز دیجیتال در حوزه ارزی کشور بوده و بر اساس قانون، بانک مرکزی متولی آن است؛ اما متاسفانه بانک مرکزی به این حوزه ورود نکرده و وزارت ارتباطات مسئولیت آن را بر عهده گرفته است...

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس: تاکنون هیچ ارز دیجیتالی در ایران طراحی و اجرایی نشده

بورس24 : رییس کمیسیون اقتصادی مجلس در سخنانیاظهار داشت: تاکنون هیچ ارز دیجیتالی در ایران طراحی و اجرایی نشده و تمامی ارزها مربوط به خارج از کشور است. او ادامه داد: بیشتر فعالان حوزه ارز دیجیتال با هدف سفته بازی و بورس بازی وارد آن می شوند. 

این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه بانک مرکزی باید از لحاظ محتوایی مجوزهای لازم را برای ایجاد ارز دیجیتال صادر کند، افزود: متاسفانه بانک مرکزی به این موضوعات ورود نکرده و علیرغم اینکه در دو ماه پایانی سال 96 از آنها خواسته شده تا گزارشی در این رابطه به کمیسیون اقتصادی ارائه دهند، هنوز گزارشی به کمیسیون مذکور ارسال نشده است.  

امیدواریم وزارت ارتباطات در آینده نقش بانک مرکزی را ایفا کند

پورابراهیمی افزود: مسئولیت ایجاد ارز دیجیتال از لحاظ زیرساختی به وزارت ارتباطات مربوط است، یعنی مجوزهای زیرساختی ارز دیجیتال اعم از حوزه هایسخت افزاری و نرم افزاری در اختیار وزارت ارتباطات است.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه از لحاظ محتوایی مسئولیت ایجاد ارز دیجیتال بر عهده بانک مرکزی است، تصریح کرد: اثر ایجاد ارز دیجیتال در حوزه ارزی کشور بوده و بر اساس قانون، بانک مرکزی متولی آن است؛ اما متاسفانه بانک مرکزی به این حوزه ورود نکرده و وزارت ارتباطات مسئولیت آن رابر عهده گرفته است.

وی در پایان خاطر نشان ساخت:کمیسیون اقتصادی مجلس از این اقدام وزارت ارتباطات استقبال کردهو امیدواریم در آینده این وزارتخانه نقش بانک مرکزی را ایفا کند.

منبع: خانه ملت 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24