Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

یک مقام نظارتی آخرین وضعیت نماد «های وب» را اطلاع رسانی کرد. وحید روشن قلب رئیس اداره نظارت بر ناشران بورسی سازمان در خصوص بازگشایی نماد «های وب» به خبرنگار بورس ۲۴ گفت: همانگونه که در اطلاعیه شفاف سازی منتشر شده در کدال اعلام شده است٬ شرکت باید قبل از بازگشایی نماد معاملاتی پاسخ ابهامات اعلام شده و صورت های مالی ۱۲ ماهه حسابرسی شده خود را ارائه دهد...

آخرین وضعیت «های وب» در بورس / خلاصه ابهامات از زبان نهاد ناظر

یک مقام نظارتی آخرین وضعیت نماد «های وب» را اطلاع رسانی کرد.

وحید روشن قلب رئیس اداره نظارت بر ناشران بورسی سازمان در خصوص بازگشایی نماد «های وب» به خبرنگار بورس24 گفت: همانگونه که در اطلاعیه شفاف سازی منتشر شده در کدال اعلام شده است٬ شرکت باید قبل از بازگشایی نماد معاملاتی پاسخ ابهامات اعلام شده و صورت های مالی ۱۲ ماهه حسابرسی شده خود را ارائه دهد.

روشن قلب در پاسخ به این سوال که آیا هیات پذیرش از آن ابتدا همه موارد سال های گذشته این شرکت را بررسی نکرده؟ گفت: ابهام ایجاد شده مربوط به صورت های مالی سنوات گذشته شرکت بوده و بررسی های صورت گرفته با اتکا بر صورت های مالی حسابرسی شده شرکت و مدارک و تاییدیه های ارائه شده توسط شرکت است و در قانون بازار نیز به صراحت بر مسئولیت افراد نسبت به ارائه اطلاعات کامل و صحیح تاکید شده است.

به گفته وی؛ بررسی صورت های مالی سنوات گذشته شرکت پیرو ارسال گزارشاتی مبنی بر عدم ایفای تعهدات در قرارداد 1USO پس از عرضه سهام شروع شد که پس از بررسی کامل صورت های مالی و مدارک مثبته در کمیته نظارت بر موسسات حسابرسی معتمد سازمان و ارجاع به مراجع ذیربط پاسخ دریافتی که حاکی از عدم رعایت استانداردهای حسابداری و ابهام در قسمتی از صورت های مالی سنوات گذشته شرکت بود ، جهت انجام اقدامات لازم به شرکت ارسال گردید. همچنین در این فاصله شرکت جهت رفع قسمتی از ابهامات اقدام به دریافت تاییدیه کارفرما در خصوص تامین خدمت موضوع قرارداد USO1 و عقد الحاقیه ۵ این قرارداد نمود.

وی گفت: این شرکت نیز همانند سایر شرکت ها بر اساس تعهدات خود ملزم به ارایه صورت های مالی بر اساس استانداردهای حسابداری است.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24