Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

این سهم در آخرین روز کاری هفته گذشته با صف فروش به کار خود پایان داد و امروز هم در محدوده صفر تابلو معامله می شود. نکته جالب توجه اینجاست که «اپرداز» امروز با قیمت ۶٨٨١ ریال هم معامله شد که این قیمت، کمترین قیمت سهم در طول یک سال گذشته است.

رکوردشکنی های متوالی «اپرداز» در افت قیمت/ پاسخ تکراری مدیران: به کدال مراجعه کنید

بورس24 : آتیه داده پرداز در زمره شرکت های دانش بنیان قرار دارد که از سال 81 آغاز به کارکرده است و به زعم خود جزء اولین و پرترافیک ترین شرکت های ارائه دهنده بستر ارسال و دریافت پیام کوتاه است.

«اپرداز» در مرداد ماه سال 95 در تابلوی فرابورس با قیمت 365 تومان جای گرفت و در ابتدای امر با اقبال خوبی مواجه شد و تا سطوح بالای 2 هزار تومانی هم معامله شد.

این سهم پس از افزایش سرمایه و در بازه ای کمتر از یک سال روند نزولی طی کرد و اکنون قیمت آن به نصف کاهش داشته است و در سطوح حدود 700 تومان معامله می شود.

این شرکت با توجه به سیاست های مجموعه در سکوت خبری به سر می برد و گاهی برخی اطلاعات را در کدال افشا می کند. حتی در اولین مجمع عمومی این شرکت سهامداران خرد به نوع برخورد و اطلاع رسانی پنل هیئت رئیسه مجمع اعتراض داشتند و مجمع با حواشی ای روبرو بود. با توجه به رویکرد سهامداران عمده، ظاهرا سهامداران خرد چندان مورد توجه نیستند.

آتیه داده پرداز با توجه به نوع صنعتی که در آن فعالیت می کند و با توجه به سابقه کاری ای که دارد قاعدتا باید در شرایط بهتری به سر ببرد اما با توجه به اطلاع رسانی های نیم بند و بی اعتنایی به سایر سهامداران با بی مهری فعالان بازار روبرو است. اما شاهد خریدهای سهامداران حقیقی درصدی در این نماد هستیم که این خرید ها شرایط معاملاتی سهم را بهبود نداده است اما این احتمال که خبری در سهم باشد را تقویت می کند.

این سهم در آخرین روز کاری هفته گذشته با صف فروش به کار خود پایان داد و امروز هم در محدوده صفر تابلو معامله می شود. نکته جالب توجه اینجاست که «اپرداز» امروز با قیمت 6881 ریال هم معامله شد که این قیمت، کمترین قیمت سهم در طول یک سال گذشته است.

امید جلیلوند معاون مالی و اقتصادی شرکت آتیه داده پرداز در گفتگویی تلگرافی در خصوص علل افت ارزش سهام آتیه داده پرداز به بورس24 گفت: عرضه و تقاضای بازار است و اتفاق خاصی در مجموعه رخ نداده است.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا شرکت فعالیتی در دست اجرا یا اقدام دارد که نظر بازار به سمت این سهم جلب شود گفت: ان شاءاله خیر! هر چه باشد در کدال اعلام می کنیم.

جلیلوند به این سوال هم که برنامه سال 97 شما چیست این طور پاسخ گفت: به کدال مراجعه کنید.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24