Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

سعید جمالی مدیر امور سهام و سرمایه گذاری گروه خودرو سازی سایپا در خصوص دلایل مثبت بودن امروز سهام خودرویی به خبرنگار بورس ٢۴گفت: اولین دلیل می تواند افت بیش از حد قیمت خودرویی ها در بورس تهران باشد ، به هر حال تا به امروز هم قیمت سهام این شرکت ها چندان رشدی نداشته است...

دلیل مثبت امروز خودرویی ها چیست؟؟

بورس24 : شب گذشته بود که دونالد ترامپ بازهم درباره ایران توئیت کرد.او گفت که امشب تصمیم خود درباره برجام را اعلام می کند.انتظار غالب از واکنش بازار ها به این توئیت غیر منتظره عجیب بود.نفت کمی کاهش پیدا کرد و بورس تهران هم امروز با صف خرید و مثبت سهام خودرویی مواجه شده است!اما علت چیست؟؟

سعید جمالی مدیر امور سهام و سرمایه گذاری گروه خودرو سازی سایپا در خصوص دلایل مثبت بودن امروز سهام خودرویی به خبرنگار بورس24 گفت: اولین دلیل می تواند افت بیش از حد قیمت خودرویی ها در بورس تهران باشد ، به هر حال تا به امروز هم قیمت سهام این شرکت ها چندان رشدی نداشته است.

وی ادامه داد: البته ما انتظار داشتیم با صحبت های ترامپ بازار عکس العمل دیگری نشان دهد، این نشان می دهد که بازار فکر می کند ترامپ در برجام می ماند.

جمالی همچنین ادامه داد: تحلیل شخص بنده این است که وقتی خودرو ساز هایی که مصارف ارزی دارند با مشکل مواجه می شوند و با افزایش نرخ ارز همراه هستند و تحت فشار، به ناگاه با افزایش نرخ همراه خواهند بود که روی قیمت فروش و متعاقبا سهام هم تاثیر گذار است.

این مقام مسئول در گروه خودرو سازی سایپا گفت: همچنین اگر نتوانیم سراغ منابع ارزی راحت و ارزان قیمت برویم ، طبیعی است که واردات کاهش یافته و اقبال به سمت خودرو سازهای ایرانی و داخلی بیشتر خواهد شد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24