Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

شهردار اصفهان انتشار ۵ هزار میلیارد ریال اوراق مشارکت به منظور تامین مالی خط ٢ قطارشهری اصفهان با همکاری تامین سرمایه تمدن را اقدامی مطلوب درجهت توسعه شهری برشمرد و از انتشار اوراق مشارکت به منظور تامین مالی چندین طرح ساخت و ساز در استان اصفهان خبر داد...

با همکاری تامین سرمایه تمدن و شهرداری اصفهان انجام شد / انتشار ۵هزار میلیارد اوراق مشارکت به منظور تامین مالی خط ٢ قطارشهری اصفهان

بورس24 : شهردار اصفهان انتشار 5 هزار میلیارد ریال اوراق مشارکت به منظور تامین مالی خط 2 قطارشهری اصفهان با همکاری تامین سرمایه تمدن را اقدامی مطلوب درجهت توسعه شهری برشمرد و از انتشار اوراق مشارکت به منظور تامین مالی چندین طرح ساخت و ساز در استان اصفهان خبرداد.

قدرت الله نوروزی شهردار اصفهان در خصوص انتشار اوراق مشارکت 5000 میلیارد ریالی به منظور تامین مالی خط 2 قطارشهری اصفهان با بیان این مطلب گفت: بعد از اخذ مجوز از نهادهای مربوطه از جمله بانک مرکزی در پایان سال 96؛ مذاکراتی با سازمان بورس و اوراق بهادار انجام شد و در نهایت با همکاری تامین سرمایه تمدن سایر فرآیندها در مسیر اخذ مجوزهای لازم انجام و 5000 میلیارد ریال اوراق مشارکت به منظور تامین مالی این پروژه منتشر شد.

شهردار اصفهان با بیان اینکه این حجم سرمایه گذرای اساسا به منظور سرمایه گذاری در حوزه حمل و نقل شهری انجام خواهد شد تصریح کرد: اصفهان شهری گردشگری است و درهمین راستا باید مشکلات ترافیک و آلودگی آن مرتفع شود و قطعا این اقدامات نیازمند تامین منابع مالی مورد نیاز است.

نوروزی از تداوم این اقدامات مشارکتی به منظور حل مسایل حمل ونقلی اصفهان خبر داد و افزود: درصدد هستیم تا به منظور تامین مالی چندین طرح ساخت و ساز در استان اصفهان از طریق انتشار اوراق مشارکت بهره گیریم .

شهردار اصفهان با اشاره به شرایط کنونی اقتصاد کشور؛ بهره گیری از انتشار اوراق مشارکت و سایر ابزارهای مالی موجود در بازار سرمایه به منظور تامین مالی پروژه های مختلف را یک راهکار اساسی برشمرد وگفت: در صورتی که همه مدیران از این فرصت ها به منظور تامین مالی طرح های توسعه شهری استفاده کنند می توان گام های مثبت و اساسی را در این زمینه برداشت.

گفتنی است ؛تامین سرمایه تمدن در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و به منظورتامین مالی پروژه های شهری به منظور توسعه ورونق طرح های فضای شهری با همکاری شهرداری اصفهان به عنوان متعهد پذیره نویسی و بازارگردانی نسبت به انتشار این حجم اوراق اقدام کرده است.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24