Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه کنترل التهابات بازار ارز موجب ثبات قیمت در بخش مسکن می شود، گفت: هم اکنون یک حباب قیمتی بزرگ در بازار مسکن وجود دارد که با وارد شدن این بازار به رکود این حباب می ترکد و قیمت‌ ها جهشی افزایش می یابد...

درباره رابطه نرخ دلار و بازار مسکن

بورس24 : مجید کیان‌ پور عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت‌ و گوییبا بیان اینکه یکی از اصلی‌ ترین دلایل افزایش قیمت در بازار مسکن تعدیل نرخ سپرده‌ های بانکی است، اظهار کرد: متاسفانه با اجرای این برنامه بسیاری از مردم سرمایه‌ های خود را از بانک‌ ها خارج و در بخش مسکن سرمایه‌ گذاری کرده اند، اینموضوع بخش ساخت و ساز را نیز با آسیب های جدی روبرو کرده است. 

وی ادامه داد: با افزایش نرخ ارز و رشد حجم معاملات مسکن طی ماه های گذشته حباب قیمتی شدیدی در این بازار ایجاد شده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کنترل التهابات بازار ارز موجب ثبات قیمت در بخش مسکن می شود، گفت: هم اکنون یک حباب قیمتی بزرگ در بازار مسکن وجود دارد که با وارد شدن این بازار به رکود این حباب می ترکد و قیمت‌ ها جهشی افزایش می یابد.

کیان‌پور تصریح کرد: بازار مسکن تا پایان شهریور ماه وارد دوران رکود می‌ شود و با توجه به آنکه تخلیه شدن حباب این بازار زمان‌ بر است؛ بنابراین بخش مسکن با مشکلات بسیاری از جمله کاهش ساخت وساز و افزایش قیمت روبرو می شود.

وی تاکید کرد: بهترین راهکار برای جلوگیری از افزایش قیمت در بازار مسکن جذب سرمایه‌ های مردم و تعریف منابع مالی جدید است، تا بتوانیم این بخشرا از مشکلات موجود نجات دهیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران  

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24