Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

حبابی هم در کار نیست عسگری مارانی کارشناس بازار سرمایه، در سخنانی گفت: بهتر است، کسانی که قصد سرمایه گذاری در بورس را دارند، مراقب رفتارهای هیجانی بوده و نگاه بلند مدتی برای سرمایه گذاری در این بازار داشته باشند، چون که...

یک کارشناس بازار سرمایه: سهامداران نگاهی بلند مدت به بازار داشته باشند

بورس24 : بازارسرمایه هفته پر رونقی را پشت سر گذاشت. بازاری که در ماه های گذشته بی رمق تر از هر زمانی دنبال می شد، توانست رکودی را بر جای بگذارد.

دولت مردان هر چند دیر این روزها از حمایت از بازار سرمایه سخن می گویند.آن گونه که محمد باقر نوبخت سخنگوی دولت اعلام کردهدر جلسه شورای اقتصاد چگونگی حمایت از بازار سرمایه و بورس مورد بحث قرار گرفته است. 

هر چند که برخی از کارشناسان رونق ایجاد شده در بورس را حبابی و کاذب می دانند، اما برخی دیگر از فعالان بازار از تداوم این رشد در صورتی نداشتن رفتارهای هیجانی خبر می دهند.

عسگری مارانی کارشناس بازار سرمایه، با اینکه در دارایی های کاغذی مثل بورس فرار سرمایه ناشی از افزایش ریسک‌ های سیاسی بیشتر است، گفت: اما در دارایی های مالی مانند سکه، طلا و مسکن و اتومبیل سیاست‌ های دولت تاثیر کمتری نبست به بازارهای همچون بورس دارد.

به گفته او بر همین اساس بهتر است، کسانی که قصد سرمایه گذاری در بورس را دارند، مراقب رفتارهای هیجانی بوده و نگاه بلند مدتی برای سرمایه گذاری در این بازار داشته باشند.

او با بیان اینکه نگرانی از بابت شکل‌ گیری حباب ناشی از سرعت بالا و هیجان خرید سهام برای برخی کارشناسان ایجاد شده، گفت: در حال حاضر حبابی در بازار شکل نگرفته، اما این دغدغه برای برخی سرمایه‌ گذاران وجود دارد که افزایش قیمت سهام باید در شیب ملایم‌ تری صورت بگیرد.

منبع: پول نیوز 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24