Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

مجمع سلبریتی این روزهای بازار سهام که با صف های خرید میلیونی و بازدهی ١٠٠ درصدی شمار زیادی از سهامداران را شیفته خود کرده ٢۴ تیرماه برگزار می شود. منصور یزدی زاده مدیر عامل ذوب آهن اصفهان از برگزاری مجمع قریب الوقوع این شرکت در تیر ماه خبرداد و به خبرنگار بورس ٢۴ گفت: به زودی و در ٢۴تیرماه مجمع این شرکت برگزار می شود و درمورد مسائل سال ٩۶ و برنامه های سال ٩٧ به سهامداران خود گزارش خواهیم داد.

مجمع سلبریتی این روزهای بازار سهام ٢۴ تیر برگزار می شود / مدیرعامل «ذوب» : در مجمع درباره افزایش سرمایه دوباره ، وضعیت تولید و فروش و سود شرکت و همه گمانه زنی ها شفاف سازی می کنیم

بورس24 : مجمع سلبریتی این روزهای بازار سهام که با صف های خرید میلیونی و بازدهی 100 درصدی شمار زیادی از سهامداران را شیفته خود کرده 24 تیرماه برگزار می شود.

منصور یزدی زاده مدیر عامل ذوب آهن اصفهان از برگزاری مجمع قریب الوقوع این شرکت در تیر ماه خبرداد و به خبرنگار بورس24 گفت: به زودی و در 24تیرماه مجمع این شرکت برگزار می شود و درمورد مسائل سال 96 و برنامه های سال 97 به سهامداران خود گزارش خواهیم داد.

وی در خصوص موضوع استراتژی «ذوب» برای افزایش قیمت فروش و میزان فروش گفت: به دلیل این که ممکن است اطلاعاتی داده شود که جنبه نهانی داشته باشد در این خصوص در مجمع شرکت حتما گزارش خواهیم داد ، اما اوضاع فروش و نرخ های فروش شرکت مطلوب است.

یزدی زاده در خصوص صادرات در سال جاری و حفظ فروش صادراتی هم گفت: ابتدا باید منتظر شرایط بازار های منطقه و شرایط داخلی باشیم که به چه سمتی در حال حرکت است ، ولی به طور کلی در حال حاضر شرایط صادراتی شرکت هم خوب است.

مجمع پرخبر!

از این مقام مسئول در خصوص ادامه برنامه تجدید ارزیابی دارایی های شرکت ، افزایش سرمایه دوباره و خرید ذوب آهن توسط شرکت های هندی که پیش از این مطرح بود پرسیدیم که گفت: در خصوص همه این موارد در مجمع اطلاع رسانی خواهیم کرد.

یزدی زاده در مورد طرح توسعه پودر زغال سنگ به کوره بلند و زمان بهره برداری این طرح هم گفت: پروژه طرح توسعه زغال سنگ آماده است و همه اطلاعات هم در اختیار شرکت است ، گزارش کامل آن درمجمع ارائه می شود ، ولی به امید خدا در سال جاری این طرح به بهره برداری می رسد.

40 هزار تن ریل امسال تولید می کنیم

مدیر عامل ذوب آهن اصفهان در پاسخ به این که پیش بینی شرکت از مقدار تولید ریل در سال جاری چه مقدار است؟گفت: مطابق تعهدی که به راه آهن داده ایم در سال جاری عمل می کنیم و احتمالا طبق برنامه حدود 40هزار تن ریل تولید خواهیم کرد.

گفتنی است ، شرکت ذوب آهن اصفهان به دلیل رشد 100 درصدی نرخ های فروش محصولات با شایعه پوشش 5 تومان سود در سه ماهه و احتمال تحقق 26 تومان سود در سال 96 مواجه است.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24