Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

غلام رضا زال پور کنار گذاشته شد ؛ ابراهیم پور مدیرعامل جدید است! فردا مراسم تودیع و معارفه برگزار می شود... زال پور در مدت زمان اداره گروه مالی ملت با نقدهای متعددی مواجه بود و نتوانست نقش این گروه را به عنوان بازوی اجرایی بانک ملت در بازار سهام به درستی کارگردانی کند.او در این مدت دارایی های ارزنده ای همچون بیمه آسیا و البرز را قبل از رشد اخیر بازار سهام فروخت و در حالی که بیش از ٣٠٠٠ میلبارد تومان از منابع مالی صندوق های وابسته به تامین سرمایه بانک ملت و سایر منابع مالی نقد را در اختیار داشت نتوانست قیمت سهام بانک ملت را در یک عملیات بازارسازی منسجم بالای قیمت اسمی ١٠٠ تومانی تثبیت کند.قیمت سهام بانک ملت در بورس تهران هم اکنون ٩٣ تومان است!

تغییر مدیرعامل گروه مالی ملت پس از ٢١ ماه

بورس24 : گروه مالی ملت پس از 21 ماه با تغییرات مدیریتی مواجه شد.

گزارش خبرنگار بورس24 حاکی از آن است : غلام رضا زال پور که 21 ماه پیش در میانه سال 95 گروه مالی ملت را از مهدی قدمی معاون فعلی وزیر اقتصاد و دارایی تحویل گرفته بود ، ساعتی پیش در پی اجماع هیات مدیره از سمت خود کنار گذاشته شد.

زال پور در مدت زمان اداره گروه مالی ملت با نقدهای متعددی مواجه بود و نتوانست نقش این گروه را به عنوان بازوی اجرایی بانک ملت در بازار سهام به درستی کارگردانی کند.او در این مدت دارایی های ارزنده ای همچون بیمه آسیا و البرز را قبل از رشد اخیر بازار سهام فروخت و در حالی که بیش از 3000 میلیارد تومان از منابع مالی صندوق های وابسته به تامین سرمایه بانک ملت و سایر منابع مالی نقد را در اختیار داشت نتوانست قیمت سهام بانک ملت را در یک عملیات بازارسازی منسجم بالای قیمت اسمی 100 تومانی تثبیت کند.قیمت سهام بانک ملت در بورس تهران هم اکنون 93 تومان است!

با کنارگذاشته شدن زال پور ، علیرضا ابراهیم پور جایگزین وی شد.

ابرهیم پور با مدرک دکترای مدیریت و برنامه ریزی فرهنگی گرایش مدیریت فرهنگ سازمانی دارای سوابق عضویت در هیئت مدیره و مدیرعاملی شرکت هایی چون بیمه ملت، لیزینگ آریا دانا، بهمن لیزینگ و انجمن و کانون شرکت های لیزینگ ایران بوده است.

وی در شرکت واسپاری ملت نیز سابقه فعالیت به عنوان نایب رئیس هیات مدیره را در کارنامه خود دارد.

فعالان بازار سهام به ویژه سهامداران شرکت هایی همچون بانک ملت ، واسپاری ملت و حتی سرمایه گذاران صندوق های وابسته به تامین سرمایه بانک ملت امیدوارند این تغییر مدیریتی بتواند شرایط به مراتب بهتری را از این گروه پرپتانسیل در عرصه های اقتصادی و بازار سرمایه به نمایش بگذارد و او از افراد متخصص برای اداره گروه و شرکت های زیرمجموعه های خود استفاده کند.

فردا صبح معارفه ابراهیم پور و تودیع زال پور در گروه مالی ملت برگزار می شود.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24