Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

در پایان با توجه به نزدیک بودن برگزاری مجمع «وبانک» در خصوص برنامه شرکت برای تقسیم سود و پیش بینی سود سال آتی پرسیدیم که نعیمی جانشین مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی به بورس ٢۴ گفت: در سال مالی ٩۶ شرکت توانست ۵٧ تومان سود محقق کند و برای سال آتی هم با توجه به سرمایه گذاری ها و فروش دارائی هایی که داریم انتظار تحقق سود بالای ٨٠ تومانی را داریم...

«وبانک» با تقسیم سود حداکثری به مجمع می رود / دلیل رونق معاملات در پتروشیمی شازند بررسی شد

بورس24 : پس از اعلام رسمی نرخ ارز تخصیصی به خوراک پتروشیمی ها شاهد افزایش تقاضا در سهام پتروشیمی شازند بودیم.

عباس نعیمی جانشین مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری توسعه ملی در خصوص علل اقبال بازار به این سهم و علت عدم عرضه بلوک حدود 3 درصدی «شاراک» به بورس24 گفت: با توجه به شرایط بازار همانطور که مشاهده می شود نقدینگی در بازار وارد شده و طبیعتا احتمال ورود نقدینگی به سهمی مثل «شاراک» زیاد است و ما به عنوان سهامدار عمده به منظور ایجاد تعادل در سهم «شاراک» که  حدود 53 درصد از آن متعلق به ماست باید اقدام به عرضه سهم در بازه های مختلف نماییم، از طرفی در برنامه داشتیم تا 3 درصد از سهم را به صورت بلوکی عرضه کنیم و با توجه به شرایط حاکم بر بازار سرمایه ترجیح دادیم تا سهام خود را با قیمت تابلو و به صورت خرد عرضه کنیم، تا هم واگذاری صورت گرفته باشد و هم در راستای ایجاد تعادل در سهم اقدام کرده باشیم.

وی در خصوص علت اقبال بازار به این سهم گفت: با توجه به شرایط فعلی طبیعتا تقاضا برای خرید تمام سهم ها بالاست و شاراک هم از این قاعده مستثنی نیست و سرمایه گذاران اقدام به خرید می کنند.

نعیمی درباره تاثیر تصویب ارز تخصیصی 3800 تومان به خوراک پتروشیمی ها گفت: این تغییر قیمت هم می تواند یکی از دلایل اقبال سهامداران به این سهم باشد چرا که به نسبت ابتدای پیاده سازی سیاست های ارزی فعلی که نرخ خوراک هم باید با نرخ مصوب ارز تعیین می شد اتفاق خوبی است و این تغییر قیمت منجر می شود تا عملکرد شرکت بر مدار سوددهی باقی بماند، اما به نسبت قبل که فروش شرکت با ارز آزاد بود و نرخ خوراک با قیمت مصوب صورت می گرفت قاعدتا سود شرکت با افت همراه است.

وی در ادامه گفت: پتروشیمی شارند در مجموع  شرایط مطلوبی در تولید و فروش دارد و نگرانی خاصی از بابت تولید و فروش در شرکت وجود ندارد.

مجمع «وبانک» نزدیک است

در پایان با توجه به نزدیک بودن برگزاری مجمع «وبانک» در خصوص برنامه شرکت برای تقسیم سود و پیش بینی سود سال آتی پرسیدیم که نعیمی جانشین مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری  گروه توسعه ملی به بورس24 گفت: در سال مالی 96 شرکت توانست 57 تومان سود محقق کند  و برای سال آتی هم با توجه به سرمایه گذاری ها و فروش دارائی هایی که داریم انتظار تحقق سود بالای 80 تومانی را داریم.

وی درباره تقسیم سود هم گفت: قطعا طبق روال معمول شرکت سهامداران دست پر از مجمع «وبانک» بیرون می روند و تقسیم سود این مجمع مناسب و بالا خواهد بود.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24