Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

محمد علی احمد زاد اصل خبره بازارهای مالی در خصوص افت بازار سهام در روزگذشته اخیر به خبرنگار بورس ٢۴ گفت: به هر حال این نوع صحبت های سران دو کشور موجب می شود که تا حدودی نتایج مثبتی در عرصه های بین المللی و سیاسی ایجاد شود و بخشی از عصبانیت ها تخلیه شود ، ضمن این که معتقدم نتیجه این «بگومگو» ها صد در صد جنگ نخواهد بود...

یک خبره مالی : نگران بورس نیستم ، بازار سهام راهی جز رشد ندارد!

بورس24 : روزگذشته رجزخوانی های رئیس جمهور آمریکا و ایران دست به دست هم داد تا فضای معاملاتی بازار سهام منفی شود و شمار زیادی از سرمایه گذاران در این بازار فروشنده شوند.

محمد علی احمد زاد اصل خبره بازارهای مالی در خصوص افت بازار سهام در روزگذشته اخیر به خبرنگار بورس24 گفت:  به هر حال این نوع صحبت های سران دو کشور موجب می شود که تا حدودی نتایج مثبتی در عرصه های بین المللی و سیاسی ایجاد شود و بخشی از عصبانیت ها تخلیه شود ، ضمن این که معتقدم نتیجه این «بگومگو» ها صد در صد جنگ نخواهد بود.

وی گفت: بازار های سرمایه و ارز هم همیشه به تحولات سیاسی و سخنان مسئولان سیاسی کشور ها چه در داخل و چه خارج از کشور واکنش نشان می دهند.

بازار ارز بیش از بورس حساس شد...

وی در خصوص وضعیت بازار سرمایه گفت:  بازار سرمایه چندان از این سخنان استقبال نکرد و واکنش منفی سنگینی از خود نشان نداد.  در هر صورت حتی اگر هم ذهنیت منفی ایجاد شده ، بیشتر در بازار ارز خودش را نشان داده است و بازار سرمایه واکنش زیادی نشان نداده است.

احمد زاد اصل گفت: شرایط و پتانسیل خوبی در بازار سرمایه وجود دارد و امیدواریم که شرایط به ثبات سیاسی ختم شود تا بازار هم از این گذرگاه عبور کند.

به گفته اعتقاد وی، بازار سرمایه  واکنش زیادی به حرف های سیاسی اخیر نداشته است و اوج واکنش آن در حد  200واحد افت بود، در حالی که می توانست تا 3هزار واحد هم افت داشته باشد!

این خبره بازارهای مالی افزود: شاخص هم وزن روز گذشته نشان داد که نگرش منفی در بین فعالان اقتصادی کماکان وجود دارد که باید این نگرش اصلاح گردد. جالب این است که  همزمان بازار ارز واکنش منفی زیادی به خود دیده و طی این دو روز تا 10درصد نوسان داشته که نشان دهنده نوع نگرش منفی این بازارها است.

احمد زاد اصل در برابر این سوال که خیلی از سرمایه گذاران معتقدند که سهام یک دارایی ریالی است و نگران نگهداری این دارایی ریالی خود هستند ، تاکید کرد : من نگران نیستم و معتقدم سهام شرکت ها به دلیل تورم و رشد نرخ ارز راهی جز رشد ندارد اما باید صبر کرد و منتظر اصلاح سیاست های ارزی بود.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24