Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

معاون حقوقی سازمان بورس و اوراق بهادار در سخنانی تاکید کرد: شرکت داده گستر عصر نوین باید مجمع خود را برگزار نماید و اطلاعات کامل را به سهامداران بدهد تا...

آخرین خبر از سرنوشت «های وب»

بورس24 : شرکت داده گستر عصر نوین پرونده ای طولانی دارد که سهامداران این مجموعه را از متوقف بودن نماد خسته کرده است.

این شرکت در 31 تیر ماه آگهی دعوت به مجمع سالانه خود را بر روی سامانه کدال منتشر کرد و به دلیل آماده نبودن گزارش حسابرسی شده ، موفق به برگزاری مجمع نشد، سهامداران شرکت همواره اعتراض خود را به اشکال مختلف اعلام می دارند، اما گویا این نماد قصد بازگشایی ندارد.

آخرین اطلاعیه منتشر شده بر روی کدال از سوی مجموعه «های وب» هم مربوط به شرکت خدمات جامع آوای ارتباطات نوین خاورمیانه است. بنابراین سهامداران این شرکت همچنان باید صبوری کنند. 

جعفر جمالی معاون حقوقی سازمان بورس اوراق بهادار تهران در گفت و گو با بورس24 ، در خصوص آخرین وضعیت پرونده «های وب» این گونه پاسخ داد: پرونده «های وب» مجددا به حسابرسی ویژه ارجاع داده شده است، بنابراین اقدام بعدی سازمان بورس متناسب با نتیجه این حسابرسی ویژه خواهد بود. 

وی ادامه داد: پرونده «های وب» مربوط به همان بحث تخصصی گذشته بوده که مجددا به حسابرسی ویژه ارجاع داده شد. البته لازم به ذکر است که این موضوع مانع از برگزاری مجمع شرکت نیست، کما این که برای پیش برد وضعیت نماد نیاز است، تا این مجموعه مجمع عادی سالیانه خود را برگزار نماید.

وی افزود: شرکت داده گستر عصر نوین باید گزارش هیئت مدیره و حسابرسی شده خود را منتشر نماید و تمامی روال عادی برای برگزاری مجمع را طی نماید و پس از آن اقدام به برگزاری مجمع کند تا بتواند اقدامات  بعدی را اجرایی نماید. 

جمالی در خصوص زمان اتمام حسابرسی ویژه شرکت نیز گفت: قطعا ما و سهامداران علاقه مندیم، که هر چه زودتر حسابرسی انجام شود و تاکید می کنم که باید گزارشات مطابق با قوانین گزارشگری منتشر شود.

معاون حقوقی سازمان بورس و اوراق بهادار تاکید کرد: شرکت داده گستر عصر نوین باید مجمع خود را برگزار نماید و اطلاعات کامل را به سهامداران بدهد تا راه های بازگشایی نماد سهل تر شود.   

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24