Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

‎دبیر انجمن صنایع روغن نباتی گفت: خبر‌هایی که در باره کمبود روغن نباتی در بازار وجود دارد بحث روانی است و چنین موضوعی به هیچ عنوان صحت ندارد.

‎دبیر انجمن صنایع روغن نباتی: کمبود روغن نباتی در بازار صحت ندارد/ ثبات در بازار روغن نیازمند همراهی دولت است

بورس24 : طی چند روز اخیر شایعاتی مبنی بر کمبود روغن در بازار شنیده می‌شود و به دنبال آن برخی از فروشگاه‌ها نیز فروش این کالا را برای خریداران محدود کردند تا به نوعی اشتیاق خریداران را بیشتر کنند و از طرفی شایعه کمبود روغن را پررنگ‌تر کنند.

‎اما امیرهوشنگ بیرشک در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان درباره خبر کمبود روغن نباتی در بازار گفت: خبر‌هایی که در باره کمبود روغن در بازار وجود دارد بحث‌های حاشیه‌ای است و چنین موضوعی به هیچ عنوان صحت ندارد.

‎دبیر انجمن صنایع روغن نباتی تاکید کرد: صنعت روغن کشور تاکنون نه در تولید و نه در توزیع کاهشی نداشته است اما، در آینده اگر مشکلات تخصیص به موقع ارز و مشکلات ثبت سفارش وافزایش بی سابقه قیمت مواد بسته بندی ادامه داشته باشد احتمال تغییر شرایط امکان پذیر بوده و ثبات در بازار روغن نباتی نیازمند همراهی دولت است.

‎بیرشک با گلایه از افزایش قیمت ارز دولتی گفت: قرار بود مابه التفاوت ارز ۳۸۰۰ تا ۴۲۰۰ را دولت پرداخت کند اما، اکنون دلار به رقم بیش از ۴ هزار ۴۰۰ تومان رسیده و در این بین مجددا یک اختلاف حدود ۲۰۰ تومانی به وجود آمده که مشخص نیست مابه التفاوت آن جبران می‌شود یا نه و این موضوع بر روی واردات و قیمت تمام شده تاثیر مستقیم می‌گذارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24