Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

کارگاه آموزشی راه های سرمایه گذاری مطمئن توسط تامین سرمایه تمدن برگزار شد. در این کارگاه که با حضور جمعی از اهالی بازار سرمایه تشکیل شده بود، آموزش گام به گام برای چگونگی سرمایه گذاری در سامانه iBshop آموزش داده شد. در این کارگاه در ابتدا صندوق های سرمایه گذاری ثابت و سهام معرفی شدند. براساس این گزارش ،صندوق های سرمایه گذاری ثابت دارای حداقل سود ١۵ درصد سالانه بوده و شامل صندوق های گنجینه زرین شهر، اندوخته آرمان شهر و سرآمد هستند.

با ریسک کنترل شده در بورس سرمایه گذاری کنید

کارگاه آموزشی راه های سرمایه گذاری مطمئن توسط تامین سرمایه تمدن برگزار شد.

در این کارگاه که با حضور جمعی از اهالی بازار سرمایه تشکیل شده بود، آموزش گام به گام برای چگونگی سرمایه گذاری در سامانه iBshop آموزش داده شد.

در این کارگاه در ابتدا صندوق های سرمایه گذاری ثابت و سهام معرفی شدند. براساس این گزارش ،صندوق های سرمایه گذاری ثابت دارای حداقل سود 15 درصد سالانه بوده و شامل صندوق های گنجینه زرین شهر، اندوخته آرمان شهر و سرآمد هستند.

این گزارش حاکی از آن است : دو صندوق سرمایه گذاری ثروت آفرین تمدن و سرمایه گذاری آرمان شهر از انواع صندوق های سهامی به حساب می آیند، در این صندوق ها ریسک ، پررنگ ترین قسمت قضیه بوده، بازدهی بخش اعظم این صندوق ها به بازدهی بازار سرمایه مربوط است. در سایت هر صندوق ترکیب دارایی های پرتفوی صندوق قابل مشاهده است.هر کدام از صندوق های سرمایه گذاری موظفند یک سایت مربوط به خود داشته باشند که اطلاعات روزانه مربوط به صندوق را در آن افشا کنند.

همچنین در صندوق های درآمد ثابت این امکان وجود دارد که هر فرد به جای آن که سود خود را دریافت کند آن را تبدیل به واحد صندوق کند.

صندوق های سهامی بر خلاف صندوق های با درآمد ثابت تقسیم سود ثابت ندارند و سودآوری آن ها به بازدهی پرتفوی سرمایه گذاری وابسته است. این صندوق ها روزانه خالص ارزش دارایی های خود را (NAV) محاسبه می کنند و میزان بازدهی هر فرد از ما به التفاوت در NAV روز خرید و فروش قابل محاسبه است.

پاسخ به سوالات حاضرین

در ادامه در پاسخ به سوالات حاضرین در جلسه گفته شد:

در صندوق های تحت مدیریت تامین سرمایه تمدن، کارمزد متغییر و ثابت صدور و ابطال وجود ندارد.

درصندوق های با درآمد ثابت پس از ابطال در روزهای کاری مبلغ اسمی در همان روز و پس از محاسبه دقیق NAVروز مابه التفاوت مبلغ اسمی تا قیمت روز نیز در روز کاری بعد به حساب سرمایه گذار واریز می گردد. در صندوق های سهامی تسویه ابطال بین 3 تا 7 روز کاری پس از ثبت درخواست انجام می گردد.

توصیه می شود در صندوق های سرمایه گذاری سهامی دید بلند مدت داشته باشید.

در هر مرحله از سرمایه گذاری (صدور تا ابطال ) که مشکل داشتید با مرکز ارتباط با مشتریان به شماره 43384 تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را اخذ نمایید.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24