Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

صابر جعفروند آذر رئیس اداره نظارت بر ناشران فرابورسی سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص توقف نماد این بانک ها به بورس ٢۴ گفت: عدم بازگشایی نمادهایی همچون بانک های قوامین، انصار و حکمت مربوط به تعیین تکلیف آن ها از سمت نهاد ناظر این بانک ها است.

چه خبر از نماد های متوقف بانکی / سهامداران بانک های قوامین ، حکمت و انصار فعلا منتظر بمانند!؟

بورس24 : با رشد شاخص بورس و افزایش قیمت سهام در تابلوی معاملات شاهد رشد سهام بانک هایی همچون بانک ملت و تجارت بودیم.این روزها نماد بانک ها بعد از مدت ها کم اقبالی با اقبال زیاد رو به رو شده اند و سهامداران بانک ها بعد از مدت ها طعم شیرین صف خرید های پیاپی را تجربه می کنند ؛ اما در این موج مثبت نمادهایی همچون بانک قوامین و بانک حکمت «ممنوع-متوقف» هستند و از این روند قیمتی عقب مانده اند!

صابر جعفروند آذر رئیس اداره نظارت بر ناشران فرابورسی سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص توقف نماد این بانک ها به بورس24 گفت: عدم بازگشایی نمادهایی همچون بانک های قوامین، انصار و حکمت مربوط به تعیین تکلیف آن ها از سمت نهاد ناظر این بانک ها است.

وی ادامه داد: پس از موضوع ادغام بانک ها و جدی شدن آن در بانک مرکزی و سیاست های مربوطه، در نظر گرفتیم تا نماد بانک هایی که تحت تاثیر این تصمیمات مهم هستند متوقف شوند تا خبر قطعی و مستدلی از این موضوع منتشر شود.

وی افزود: تمامی بانک ها علاوه بر سازمان بورس ، نهاد ناظر دیگری هم دارند که باید از آن نهاد هم مجوز برای بازگشایی گرفته شود و فعلا به دلیل مشخص نشدن این موضوع و عدم قطعیت ادغام یا عدم ادغام این بانک ها ترجیح داده شده که نمادشان در بورس و فرابورس بسته بماند.

جعفروند گفت: بازگشایی نماد منجر به تضییع حقوق سهامداران می شود و این عدم بازگشایی برای حفظ منافع سهامداران طراحی شده است تا ابهام این موضوع مشخص شود.

رئیس اداره نظارت بر ناشران فرابورسی سازمان بورس تاکید کرد: این موضوع از سوی سازمان بورس هم پیگیری می شود تا سهامداران این بانک ها مدت زمان طولانی بلاتکلیف نباشند و در اسرع وقت این موضوع تعیین تکلیف شود.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24