Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

صابر جعفروند رئیس اداره نظارت بر ناشر ان فرابورسی در گفت و گو با بورس ٢۴ در خصوص بازگشایی نماد «وملت» و حواشی آن گفت: نماد شرکت سرمایه گذاری ملت ( وملت ) به احتمال زیاد امروز بازگشایی می شود. این شرکت اطلاعاتی را باید در اختیار سازمان قرار می داد و این شرکت اطلاعات مد نظر را منتشر کرده و در اختیار اهالی بازار سرمایه قرار داده است.

سرمایه گذاری ملت امروز احتمالا بر می گردد / سهامداران دقت نظر لازم را داشته باشند و گزارشات «وملت» را در کدال رصد کنند

بورس24 : نماد شرکت سرمایه گذاری ملت پس از روزهای متوالی توقف امروز بازگشایی می شود.

صابر جعفروند رئیس اداره نظارت بر ناشر ان فرابورسی در گفت و گو با بورس24 در خصوص بازگشایی نماد «وملت» و حواشی آن گفت: نماد شرکت سرمایه گذاری ملت ( وملت ) به احتمال زیاد امروز بازگشایی می شود. این شرکت اطلاعاتی را باید در اختیار سازمان قرار می داد و این شرکت اطلاعات مد نظر را منتشر کرده و در اختیار اهالی بازار سرمایه قرار داده است.

وی ادامه داد: این شرکت یک نماد بازار پایه ای بوده و اطلاعاتی که لازم است تا نماد بازگشایی شود را در اختیار قرار داده است و مسئولیت صحت و سقم این اطلاعات به عهده خود شرکت است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پرونده حقوقی شرکت به نتیجه رسید؟ گفت: شرکت ها انواع پرونده های حقوقی را دارند و چنین موضوعاتی اغلب وجود دارد اما شرکت سرمایه گذاری ملت اطلاعات مربوط به پرونده را اعلام کرده و آخرین وضعیت این پرونده نیز در دست است ، در نتیجه اجازه بازگشایی نماد داده شده است.

جعفروند خاطرنشان کرد: ما اطلاعات مدنظر را گرفته ایم و مسئولیت صحت یا درستی این اطلاعات بر عهده هیئت مدیره شرکت است. آخرین وضعیت این مجموعه و آخرین اطلاعات مورد نظر توسط شرکت اعلام شده است.

وی خبر داد: به احتمال زیاد نماد «وملت» امروز بازگشایی شود ، لکن با توجه به وجود شرکت در بازار پایه سهامداران لازم است دقت نظر لازم را داشته باشند.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24