Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

سعید محمد علیزاده مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس در خصوص بازگشایی نماد کیسون به خبرنگار بورس ۲۴ گفت : امروز نماد شرکت کیسون بازگشایی خواهد شد و سهامداران منتظر بازگشایی نماد این شرکت باشند .

کیسون بر می گردد!!

بورس24 : نماد کیسون به دلیل نوسان قیمت بیش از ۶۰ درصد در قیمت ۲۰۸ تومان متوقف شد تا در تاریخ ۲۴ شهریور ماه جاری این شرکت نسبت به برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی اقدام نماید. گرچه شرکت روز پس از توقف نماد اطلاعات لازم را در سامانه کدال منتشر نمود ، اما نماد شرکت بازگشایی نشد . همانطور که مواردی در کدال نیز ذکر شده، موضوع اصلی کنفرانس شفاف سازی در خصوص ارزش روز شرکت های بلپارس و پریلیسیه و استراتژی های مربوط به فروش آن ها و همچنین درباره برنامه ریزی انجام شده جهت گسترش فعالیت ها و اخذ پروژه در کشورهای هدف جدید و امکان تداوم پروژه الاخوه عراق و زمان تقریبی حراج حق تقدم های استفاده نشده و در نهایت ارائه صورت های مالی حسابرسی شده و برگزاری مجمع بوده است.

این شرکت در ابتدای امر همراه با پاسخ به سوالات کنفرانس مطبوعاتی (طبق دستور العمل جدید سازمان بورس) ،گزارش حسابرسی شده دوره ۱۲ ماهه سال ۹۶ خود را منتشر نمود و به نظر می‌رسید که اطلاعات گزارش حسابرسی شده شرکت ، بدون ابهام باشد . اما ظاهراً سازمان بورس نیاز به بررسی بیشتر داشته است؛ چراکه با وجود انتشار جزئیات مربوط به کنفرانس اطلاع رسانی و همچنین گزارش حسابرسی شده سال ۹۶ ، نماد شرکت همچنان متوقف باقی ماند. به نوعی دلیل اصلی توقف یک ماهه شرکت این بود که ، پس از پاسخ به کنفرانس توسط شرکت کیسون ؛ سازمان بورس نیز برای پاره‌ای از بررسی ها و دریافت برخی اطلاعات از شرکت نماد را بازگشایی نکرد ، به این ترتیب توقف نماد شرکت به طول انجامید.

سعید محمد علیزاده مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس در خصوص بازگشایی نماد کیسون به خبرنگار بورس24 گفت : امروز نماد شرکت کیسون بازگشایی خواهد شد و سهامداران منتظر بازگشایی نماد این شرکت باشند .

وی در خصوص نحوه بازگشایی نماد شرکت ادامه داد : نماد این شرکت با دامنه نوسان محدود بازگشایی خواهد شد.

گفتنی است ، توقف طولانی مدت کیسون که در روزهای مثبت بازار می توانست رشد های خوبی داشته باشد ، سهامداران این شرکت پیمانکاری را معترض کرده بود و آن ها هر روز در شبکه های مجازی به صورت مستمر از نهاد ناظر و شرکت کیسون به دلیل عدم اطلاع رسانی انتقاد می کردند.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24