Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

شرکت گروه صنعتی پاکشو اعلام داشت، بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در انجمن صنایع شوینده بهداشتی و آرایشی ایران افزایش نرخ مجاز برای انواع پودرها ١۴ درصد و سایر محصولات ٢٠ درصد می باشد. پیش بینی می گردد این افزایش نرخ به تدریج از ٢٢ مهر ماه اعمال گردد. می‌توان گفت این سومین افزایش نرخ شوینده ها در سال جاری است که در کنار افزایش هزینه هادر سال جاری، این افزایش نرخ به آنها کمک شایانی کرده است. محمد عالمی ، مدیر عامل شرکت پاکشو در خصوص آخرین وضعیت افزایش نرخ های شرکت های شوینده به خبرنگار بورس ٢۴ گفت: افزایش قیمت تمام شرکتهای شوینده از طریق انجمن دریافت و مرحله سوم آن هم اعمال شده است.

افزایش نرخ جدید شوینده ها اعمال شد / بررسی دلایل اقبال بازار سهام به سهم پاکشو

در این شرایط منفی بازار سهم های بنیادی همچون شوینده ها از جمله پاکشو همچنان با اقبال عمومی همراه بوده و با صف‌های میلیونی خرید مواجه هستند
البته بخشی از این اقبال به دلیل مجوز افزایش نرخ آن ها بوده است.

شرکت گروه صنعتی پاکشو اعلام داشت، بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در انجمن صنایع شوینده بهداشتی و آرایشی ایران افزایش نرخ مجاز برای انواع پودرها ١۴ درصد و سایر محصولات ٢٠ درصد می باشد. پیش بینی می گردد این افزایش نرخ به تدریج از ٢٢ مهر ماه اعمال گردد. می‌توان گفت این سومین افزایش نرخ شوینده ها در سال جاری است که در کنار افزایش هزینه هادر سال جاری، این افزایش نرخ به آنها کمک شایانی کرده است.

محمد عالمی ، مدیر عامل شرکت پاکشو در خصوص آخرین وضعیت افزایش نرخ های شرکت های شوینده به خبرنگار بورس24 گفت: افزایش قیمت تمام شرکتهای شوینده از طریق انجمن دریافت و مرحله سوم آن هم اعمال شده است.

وی گفت: طی آخرین افزایش نرخ ، پودر 14درصد و سایر محصولات 20درصد افزایش قیمت دریافت کرده اند و طبق مصوبه انجمن همه شرکت ها ملزم به اجرای آن هستند.

به گفته وی، پیش از این ، در اردیبهشت ماه و اواخر شهریور سال جاری دومرحله افزایش نرخ توسط انجمن به همه شرکت های شوینده ابلاغ گردید.

سود محقق می شود، اما مهمتر سهم بازار و حفظ تولید است ...

عالمی در خصوص آخرین وضعیت سود آوری شرکت با توجه به تولید و فروش آن گفت: شرکت در طی سال جاری تمام تلاش خود را به کار برده تا بتواند علی رغم افزایش هزینه ها و مشکلات پیش رو، بودجه پیش بینی شده خود را محقق نماید. البته این انتظار هم می رود که بتواند علی رغم تحقق بودجه بالاتر از بودجه هم سود داشته باشد.

این مقام مسئول در شرکت پاکشو گفت: شرکت در بودجه خود یک مقطع افزایش نرخ حدود 20درصدی را پیش بینی کرده است و از ابتدای شهریور این افزایش نرخ لحاظ شده، نکته مهمی که در مورد شرکت علی رغم افزایش نرخ های آن وجود دارد؛ هزینه تمام شده است. چرا که پاکشو در بودجه خود ارز 4200تومانی را لحاظ کرده در حالی که نهاده های داخلی پتروشیمی با ارز نیمایی معامله می شوند و به نوعی مواد اولیه با افزایش نرخ همراه است.

عالمی گفت: به همین خاطر نمی توان گفت این افزایش نرخ الزاما موجب سود آوری چند برابری شرکت ها خواهد بود. بلکه به هر حال نرخ مواد اولیه نیز افزایش قابل توجهی داشته است. در نتیجه انتظار می رود که طبق تعهد بودجه محقق شود. به هر حال پاکشو شرکت بزرگی است و تاکنون توانسته با روشهای مختلف کنترل هزینه ها ، شرایط مناسبی را در پیش بگیرد.

وی در مورد افزایش نرخ های اخیر و خرید محصولات در بازار گفت: به نظر می رسد علی رغم صرفه جویی هااز سوی مردم و کاهش مصرف سرانه تا مدتی، باز هم کشش بازار وجود داشته باشد. همچنین پاکشو برای افزایش سود به دنبال کالاهای سود ده و با تنوع بالاتر است تا از این طریق بازار خود را حفظ نماید.

عالمی در مورد تنوع محصولات جدید گفت: پاکشو همیشه با تنوع محصول همراه بوده و تلاش کرده با این روش مشتری های خود را حفظ نماید. در همین راستا با تغییرات ظاهری و یا تغییر اسانس محصولات از جمله محصولات حوله و لباس و شامپو سعی در تنوع بخشی محصولات داشته است.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24