Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

مرکز راهکارهای سلامتِ تأمین سرمایه امین پس از بررسی مجموعه «آوه سینا»، پذیره نویسی عرضه اولیه این شرکت را متعهد شده است. سرمایه اسمی‌ آوه سینا ٣۵٠ میلیارد ریال است که ١٠% از سرمایه آن در تاریخ بیست و سوم مهرماه عرضه شده که این عرضه اولیه در واقع ششمین عرضه شرکت‌های دارویی در فرابورس است.

دستاوردی دیگر از مرکز راهکارهای سلامت تأمین سرمایه امین / تعهد پذیره نویسی سهام شرکت داروسازی آوه سینا

بورس24 : مرکز راهکارهای سلامتِ تأمین سرمایه امین پس از بررسی مجموعه «آوه سینا»، پذیره نویسی عرضه اولیه این شرکت را متعهد شده است.

سرمایه اسمی‌ آوه سینا 350 میلیارد ریال است که 10% از سرمایه آن در تاریخ بیست و سوم مهرماه عرضه شده که این عرضه اولیه در واقع ششمین عرضه شرکت‌های دارویی در فرابورس است.

مرکز راهکارهای سلامت، به عنوان اولین مرکز تخصصی مالی متمرکز در حوزه سلامت، با همکاری طیف وسیعی از سازمان‌های مرتبط، از نهاد‌های دولتی و قانون‌گذار فعال در زنجیره تامین سلامت گرفته تا سازمان‌های بیمه‌گر و تامین‌کنندگان بخش خصوصی و بهره‌گیری از دانش متخصصان حوزه‌های مختلف سلامت، علوم زیستی و دارویی و فناوری به ارائه راه‌حل‌های کامل و جامع در پاسخ به نیاز مشتریان می‌پردازد.

این راه حل‌ها شامل خدمات تأمین مالی، خدمات مشاوره یکپارچه و مدیریت سرمایه‌گذاری است و خدمات این مرکز به تمامی زیرمجموعه‌های حوزه سلامت اعم از بهداشت و درمان و تجهیزات پزشکی ارائه می­شود.

به گزارش روابط عمومی تامین سرمایه امین، از جمله سایر سوابق مرکز راهکارهای سلامت در تأمین مالی از بازار سرمایه، تعهد پذیره نویسی سهام و حق تقدم سهام، مشاوره پذیرش، مشاوره افزایش سرمایه، ارزیابی و ارزشگذاری شرکت ها و مشاوره انتشار اوراق به شرکت های حوزه سلامت است.

مجموعه «آوه سینا»، که در حال حاضر با بیش از 130 نفر مشغول فعالیت است، در زنجیره ارزشی صنعت دارو از تولید مواد اولیه تا بازار را شامل شده و از سال ۸۲ تا بحال نقش مهمی را در صنعت دارو ایفا کرده است.

در حال حاضر تولیدات این مجموعه شامل ۱۰ نوع کپسول و ۴۱ نوع قرص بوده و همچنین از لحاظ تولید عددی و از نظر ریالی در بین شرکت های تولید کننده دارو حائز رتبه بالایی است. این شرکت در سال ۱۳۹۴ موفق به دریافت جایزه تکنولوژی-کیفیت (Technology)-Quality) (Award) در صنایع دارویی از اتحادیه اروپا (ICS GROUP) شده است.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24