Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

صادق فدائی معاون سرمایه گذاری شرکت سرمایه گذاری آتیه دماوند در خصوص روند سودآوری این شرکت در مدت ۹ ماه سپری شده از سال مالی جاری به خبرنگار بورس ۲۴ گفت: در ابتدای سال جاری با توجه به درآمد حاصل از فروش برخی سهم ها و سرمایه گذاری ها از جمله بلوک سهام «وبیمه» ، توانستیم سود خوبی را پیش محقق نمائیم...

آتیه دماوند چرا و چگونه ٩ ماهه مثبتی را روانه کدال کرد؟

بورس24 : در پی انتشار گزارشات ۶ ماهه و بعضا ۹ ماهه شرکت های بورسی و فرابورسی ، سرمایه گذاری آتیه دماوند نیز گزارش خوبی را روانه سامانه کدال کرد و در 9 ماهه 73 ریال سود محقق کرده است ، البته عمده سود شرکت در 12 ماهه محقق می شود.

صادق فدائی معاون سرمایه گذاری شرکت سرمایه گذاری آتیه دماوند در خصوص روند سودآوری این شرکت در مدت ۹ ماه سپری شده از سال مالی جاری به خبرنگار بورس24 گفت: در ابتدای سال جاری با توجه به درآمد حاصل از فروش برخی سهم ها و سرمایه گذاری ها از جمله بلوک سهام «وبیمه» ، توانستیم سود خوبی را پیش محقق نمائیم.

وی ادامه داد: تفاوت رشد سود امسال شرکت، نسبت به سال گذشته موضوع درآمد حاصل از فروش بوده است.به طور کلی شرکت های سرمایه گذاری در پایان سال سود قطعی شناسایی می کنند و به طور معمول درآمد های حاصل از سرمایه گذاری ها ، پس از مجامع شرکت های زیر مجموعه محقق و اعلام می شود.

وی گفت: ما نیز پس از برگزاری مجامع شرکت های زیر مجموعه خود و تقسیم سود شرکت ها ، سود خود را محقق و اعلام می کنیم. اما به هر حال در برخی مواقع مانند سال جاری ممکن است درآمد های غیر عملیاتی موجب به شناسایی سود زودتر از موعد گردد.

این مقام مسئول ادامه داد: با توجه به وضعیت بازار سهام به نظر می رسد بتوانیم بودجه را محقق کرده و احتمالا کمی بالاتر از بودجه محقق شود که البته این موضوع به صورت دقیق قابل پیش بینی نیست.

گفتنی است ، گروه سرمایه گذاری آتیه دماوند در ٩ ماهه منتهی به شهریور ١٣٩٧ برای هر سهم ٧٣ ریال سود شناسایی کرده است. این شرکت در مدت مشابه سال گذشته ٣٢ ریال سود برای هر سهم شناسایی کرده بود. رشد ١٠١ درصدی جمع درآمدهای عملیاتی را می توان عامل اصلی افزایش ١٢٨ درصدی سود واتی در ٩ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل دانست.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24